Na Slovensku sú niektoré témy stále tabu, v Česku by si ich nik ani nevšimol, hovorí v rozhovore pre Stratégie a podcast OK 360° šéf českého PR klubu Pavel Vlček. V čom je naše PR iné ako české? Prečo sa preceňujú media relations a zabúda sa na public affairs? "Slovenské PR projekty majú výrazne väčší emocionálny náboj, viac búrajú tabu, sú viac dravé a odvážne. České sú oveľa viac analytické a tie slovenské zase emocionálne. Sú tabu témy rizikom pre reputáciu značky? Ako ich uchopiť, že povesť značky neutrpí? Pavel Vlček v tom má jasno: "Je to najmä o leadershipe, pretože ak senior manažment alebo najvyšší šéf firmy, teda CEO, má odhodlanie na to, aby robil veci v súlade s firemnými hodnotami, tak je to super. Jasné, že to otvára aj otázky, časť spoločnosti to privíta a iná časť nie. No nikdy vás nebudú milovať všetci."
- Čo je v súčasnosti strategickou úlohou PR?
- Ako by mali ideálne vyzerať vzťahy medzi PR a médiami?
- Kedy sa od našich štátov dočkáme strategického budovania komunikácie?
********
Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe.
www.strategie.hnonline.sk
********
Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.
https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie
https://hnonline.sk/predplatne/strategie