Sme na konci predvolebnej kampane. Do soboty nám zostáva už iba zopár dní, o chvíľu bude moratórium. A tak už  môžeme hodnotiť, čo sa komu podarilo alebo nepodarilo. V štúdiu Stratégií a podcastu OK 360° bol politický marketér Adam Znášik, ktorý v minulosti pracoval pre Andreja Kisku, SDKÚ, Most Híd, českú ODS a ďalších politikov. Aktuálnu kampaň sleduje z pozície nezávislého pozorovateľa, aktívne sa do nej nezapojil. Znášik je presvedčený, že víťazom poslednej debaty na Markíze bol Igor Matovič, dobrý výkon podal Milan Uhrík a štandard si uhral Michal Šimečka „A ak niekto prehral, tak to bol Peter Pellegrini, ktorý neprišiel. Pre neho to bol najvýhodnejší formát. Boris Kollár včera nevedel v debate, kde je, možno je to únava, možno ešte čaká, čo na neho vytiahnu. Bol úplne mimo koncept, bez energie."  

Čo náš ešte čaká v posledných hodinách volebnej kampane? „Politické centrály čakajú na posledné prieskumy a otázka je či ešte niekto príde so špinou alebo zásadným odhalením. Všetci však strihajú meter a čakajú na moratórium.  Ak niekoho neodvedú OČTK, tak sa do moratória už nič nestane." 

Marketérovi chýbala hlavná téma kampane. Zástupných boli stovky, žiadna však nedominovala verejnej debate. „Strany sa snažili mať témy, ale žiadna sa nestala zásadnou. Okrem poriadku a silného štátu, ktorý používa Hlas, ale viac si ich spájajú ľudia so Smerom. Strany sa snažili mať svoje témy, žiadna však nepohla voľbami. Pre časť voličov bola ešte téma "Budúcnosť a novosť", o ktorých hovorí PS." 

Vizuálne najvýraznejšiu kampaň mala podľa neho Saska, OĽANO a Sme rodina. Zásadné headliny, ktoré by sme si zapamätali na dlhú dobu, však neprišli. Politický marketér však pochválil vizualitu OĽANO a pozitívne ho prekvapila SNS.