Digitálna Univerzita ponúka polročné Certifikované štúdium, Expert štúdium pre pokročilých a ročný MBA program v oblasti online marketingu. Budujeme silnú komunitu online marketérov a podnikateľov. Každú druhú stredu prinášame online marketingovú poradňu Marketinové digiTALKy.
Epizódy
Ako sa budujú značky v dobe chaosu a nepozornosti (Michal Pastier, Darwin & the Machines and GoBigname) – Marketingové digiTALKy
Nájdi svoju OSŤ! V našej online poradni Marketingové digiTALKy sme sa rozprávali s Michalom Pastierom o budovaní značky. Pretože silná…
Nájdi svoju OSŤ! V našej online poradni Marketingové digiTALKy sme sa rozprávali s Michalom Pastierom o budovaní značky. Pretože silná…
Ako hodnotia Digitálnu Univerzitu absolventi? (Marta Pálešová & Lukáš Bednár & Attila Forgon) – Marketingové digiTALKy
Premýšľaš nad štúdiom na Digitálnej Univerzite, ale hľadáš ešte odpovede na otázky v čom je štúdium na u nás e…
Premýšľaš nad štúdiom na Digitálnej Univerzite, ale hľadáš ešte odpovede na otázky v čom je štúdium na u nás e…
Ako vybudovať úspešný firemný Linkedin profil? (Ivana Brutenič & Kristína Cichý Kováčiková) – Marketingové digiTALKy
Ako si vytvoriť pútavý firemný Linkedln profil a aké kľúčové informácie by mali byť zahrnuté v popise? Ako si efektívne…
Ako si vytvoriť pútavý firemný Linkedln profil a aké kľúčové informácie by mali byť zahrnuté v popise? Ako si efektívne…
Princípy úspešnej marketingovej stratégie (Naďa Kacera & Anka Sabolová) – Marketingové digiTALKy
Zaujíma ťa, ako dosiahnuť dlhodobý rast biznisu a aké sú kľúčové princípy pre vytvorenie účinnej marketingovej stratégie? Prečo je konzistentnosť…
Zaujíma ťa, ako dosiahnuť dlhodobý rast biznisu a aké sú kľúčové princípy pre vytvorenie účinnej marketingovej stratégie? Prečo je konzistentnosť…
Ako si poradiť s Google Analytics 4? (Jakub Gombár) – Marketingové digiTALKy
Čo odlišuje Google Analytics 4 od Universal Analytics? Ako nastaviť kampane v GA4 a efektívne analyzovať ich výsledky? Aké nástroje…
Čo odlišuje Google Analytics 4 od Universal Analytics? Ako nastaviť kampane v GA4 a efektívne analyzovať ich výsledky? Aké nástroje…
Ako môže UX zvýšiť predaje (Martin Majling) – Marketingové digiTALKy
Čo presne znamená User Experience design (UX)? Kedy a prečo sa rozhodnúť pre redizajn webu? Je UX dizajn jednorázová záležitosť…
Čo presne znamená User Experience design (UX)? Kedy a prečo sa rozhodnúť pre redizajn webu? Je UX dizajn jednorázová záležitosť…
Lokálny marketing (Ján Laurenčík) – Marketingové digiTALKy
Čo by sme mali robiť v lokálno marketingu a aké príležitosti ponúka pre podniky? Aké informácie najčastejšie vyhľadávajú zákazníci v…
Čo by sme mali robiť v lokálno marketingu a aké príležitosti ponúka pre podniky? Aké informácie najčastejšie vyhľadávajú zákazníci v…
Performance Max kampane (Libor Toporcer) – Marketingové digiTALKy
Ako si poradiť s Performance Max kampaňou? Kedy je vhodné ju použiť a aké hlavné benefity prináša? Aké KPIs je…
Ako si poradiť s Performance Max kampaňou? Kedy je vhodné ju použiť a aké hlavné benefity prináša? Aké KPIs je…
4 sociálne siete 4 stratégie (Martin Piteľ) – Marketingové digiTALKy
Večná dilema Social Media manažérov: Na ktorú sociálnu sieť sa sústrediť? Ako si pripraviť social media stratégiu, ktorá bude fungovať…
Večná dilema Social Media manažérov: Na ktorú sociálnu sieť sa sústrediť? Ako si pripraviť social media stratégiu, ktorá bude fungovať…
Digitálna Univerzita - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Digitálna Univerzita. Digitálna Univerzita ponúka polročné Certifikované štúdium, Expert štúdium pre pokročilých a ročný MBA program v oblasti online marketingu. Budujeme silnú komunitu online marketérov a podnikateľov. Každú druhú stredu prinášame online marketingovú poradňu Marketinové digiTALKy.
Digitálna Univerzita je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Inteligentné Investovanie, Forbes Espresso on Air, Eshopový kráľ.