Ako zabezpečiť, aby inovácie komunikácie prispievali k dlhodobému rastu značky? Ako sa stať unikátnou a modernou značkou v očiach zákazníkov? Aké inovatívne spôsoby komunikácie nám pomôžu posilňovať povedomie a jasne komunikovať posolstvo?

To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy!

Našou hostkou je Milada Halová, Head of Brand Management Tatra banky & Raiffeisen banky.

Milada sa v oblasti marketingu, brand stratégie a filantropie pohybuje viac ako 20 rokov. Po dobu 6 rokov pôsobila ako riaditeľka Nadácie Tatra banky, kde bola zodpovedná za jej programovú a komunikačnú stratégiu. Je viac ako 15 rokov riaditeľkou projektu Ceny Nadácie Tatra banky za umenie, ktorý je jedným z najvýznamnejších projektov podpory umenia a dizajnu na Slovensku. V roku 2022 získala prestížne ocenenie Marketér roka.

Aktuálne pôsobí na pozícií riaditeľky odboru Brand managementu značiek Tatra banka a Raiffeisen banka. Jej kompetenciou je strategicky viesť obe značky v rámci multibrandovej stratégie Tatra banky. Okrem stratégie marketingovej komunikácie oboch značiek, zodpovedá aj za externú komunikáciu, médiá, eventy, sponzoring a Nadáciu Tatra banky. Od roku 2013 v rámci Nadácie Tatra banky pôsobí aj ako členka Správnej rady spomínanej nadácie. Je spoluzakladateľkou značky KID., festivalu dizajnu pre deti a je členkou prezídia občianskeho združenia Ľudia z Marketingu.

Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: ⁠https://digitalnauniverzita.sk/