Ako sa zmenil content marketing príchodom umelej inteligencie a aký vplyv na túto oblasť bude mať v budúcnosti? Prečo je dôležité tvoriť obsah v rámci Google Quality Standards? Aké opatrenia prijal Google po príchode ChatGPT, aby dokázal hodnotiť skutočne kvalitný obsah?

To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy!

Našou hostkou je Katy Mrvová, ktorá pôsobí ako Content Lead v spoločnosti Powerful Medical.

Katy je nadšenou marketérkou, strategičkou a tvorkyňou obsahu, ktorá už ôsmy rok pôsobí v SaaS odvetví. Jej expertíza ako marketérky je v oblasti content marketingovej stratégie, tvorbe blogov a blogovej stratégie, SEO a organického rastu. Svoju kariéru SaaS content marketérky odštartovala v slovenskom startupe Sufio a následne v Kickresume, kde počas svojho pôsobenia napísala knihu The Jobseeker's Guide to the Galaxy.

Následne pôsobila v populárnej slovenskej firme Slido, kde vybudovala jeden z najnavštevovanejších blogov v odvetví, ktorý si ročne prečítalo 1,5 milióna ľudí. Aktuálne sa ako Content Lead stará o to, aby sa spoločnosť Powerful Medical stala lídrom v implementovaní umelej inteligencie v odvetví kardiológie.

Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: ⁠https://digitalnauniverzita.sk/