Čo stojí za úspechom značky Kofola a aké boli jej najväčšie výzvy na ceste k súčasnej popularite? Ako si nastaviť komunikáciu značky, ktorá pôsobí na rôznych trhoch? Ako sa stať dlhodobou TOP OF MIND značkou u spotrebiteľov a maximalizovať awareness?

To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy!

Naším hosťom je Pavol Chalupka, Marketing Director v Kofola ČeskoSlovesko.

Pavol má viac ako 20-ročné skúsenosti s marketingom. 16 rokov pôsobí v Kofola ČeskoSlovensko, kde  začínal ako Brand Manager pre značky Jupí a Jupík. Neskôr mu bola zverená značka Kofola Original. Následne ako Senior Brand Manager bol zodpovedný za marketing značky Vinea, Snipp, Chito či Top Topic.
Počas pôsobenia v Kofola ČeskoSlovensko mu pod rukami prešli značky ako Kofola, Rajec, Royal Crown Cola, SEMTEX a mnoho ďalších.Skúsenosti nabral aj v spoločnostiach Rover, Stock Slovakia či Heineken Slovensko.

Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: ⁠⁠https://digitalnauniverzita.sk/