V DO NAHA prišiel medzi biznismenov fotograf Vlado Šimíček, ktorý spolu s kolegami z Denníka N vyzbieral vo verejnej zbierke peniaze na nákup 7 sanitiek a 2 džípov, ktoré odviezli na ukrajinský front. Hovorí o tom, ako si spraviť priestor pre dobročinné aktivity pomedzi hektický pracovný život, o jeho cestách na vojnom zmietanú Ukrajinu už od Maidanu a pomenúva aj to, v čom je táto krajina inovatívnejšia ako Slovensko.
O jeho zbierke hovorí síce ako o „kvapke v mori“, ale ukrajinskí vojaci mu s vďakou v očiach hovoria, že to more je práve z tých kvapiek. Vlado sa s nami podelil aj o tie najnebezpečenejšie chvíle, keď granát z tanku zničil dom iba sto metrov od neho. Ukazuje nám foundrom paralelu medzi vojenským velením a biznis leadershipom keď si ťažké rozhodnutia žiadajú čo najviac otvorenosti. Ideme hlbšie do najťažších momentov v histórii krajiny či firmy, ktoré redefinujú pocit súnáležitosti a lojality v ľuďoch.