Žijeme v najlepšej dobe v histórií ľudstva. V dobe, ktorej vládne kreativita a technológie. Podcast Doba digitálna je o online marketingu, sociálnych sieťach, startupoch, e-commerce, kryptomenách, aplikáciách a o všetkom, čo patrí k životu v 21. storočí. Podcastom sprevádza Tony Dúbravec
Epizódy

Čo čakať od spolupráce s freelancermi? (Ecommerce Bridge Podcast) #48
V podcaste magazínu Ecommerce Bridge som bol porozprávať o tom, čo robíme v rámci projektu Wild Cards, teda ako spájame…
V podcaste magazínu Ecommerce Bridge som bol porozprávať o tom, čo robíme v rámci projektu Wild Cards, teda ako spájame…

Predaj a vydávanie audiokníh. Ako vyzerá audioknižný svet? (Michal Kočí, Audiolibrix) #47
Michal Kočí je zakladateľom a spolumajiteľom Audiolibrix, jedného z lídrov audioknižného trhu. Okrem predaja audiokníh sa venujú aj ich produkcii…
Michal Kočí je zakladateľom a spolumajiteľom Audiolibrix, jedného z lídrov audioknižného trhu. Okrem predaja audiokníh sa venujú aj ich produkcii…

Konšpirácie, dezinformácie a hoaxy na sociálnych sieťach (Vladimír Šnidl, Denník N) #46
Vladimír Šnidl je novinár z Denníka N, ktorý sa, okrem iných tém, venuje konšpiračným teóriam, hoaxom a dezinformáciám na sociálnych…
Vladimír Šnidl je novinár z Denníka N, ktorý sa, okrem iných tém, venuje konšpiračným teóriam, hoaxom a dezinformáciám na sociálnych…

No-code riešenia pri digitalizácii malých a stredných firiem (Slavo Tuleja, Kiuub) #45
Slavo Tuleja je CEO inovačnej agentúry Kiuub, ktorá patrí v našich končinách k lídrom v oblasti využívania no-code digitálnych riešení….
Slavo Tuleja je CEO inovačnej agentúry Kiuub, ktorá patrí v našich končinách k lídrom v oblasti využívania no-code digitálnych riešení….

Budovanie komunity predplatiteľov na Patreone (Rasťo Kiavčin, Digitálna stratégia) #44
Rasťo Kiavčin stojí za projektom Digitálna stratégia, ktorý po vybudovaní populárneho Instagram účtu, rozšíril aj o platiacu komunitu na Patreone…
Rasťo Kiavčin stojí za projektom Digitálna stratégia, ktorý po vybudovaní populárneho Instagram účtu, rozšíril aj o platiacu komunitu na Patreone…

O sociálnych sieťach v Let’s talk Business v Startitupe #43
V relácii Let's talk Business na Startitupe sa ma Adam Šipoš pýtal na komunikáciu na sociálnych sieťach. Veľa sme sa…
V relácii Let's talk Business na Startitupe sa ma Adam Šipoš pýtal na komunikáciu na sociálnych sieťach. Veľa sme sa…

Efektívne kampane s využitím distinctive brand assets (Rado Grežo, Somebody&Somebody) #42
Radovan Grežo je majiteľ a kreatívny riaditeľ agentúry Somebody&Somebody, ktorá stojí, okrem iného, za obľúbenou reklamou s tancujúcimi škrečkami pre…
Radovan Grežo je majiteľ a kreatívny riaditeľ agentúry Somebody&Somebody, ktorá stojí, okrem iného, za obľúbenou reklamou s tancujúcimi škrečkami pre…

Práca s dátami na sociálnych sieťach (Ján Stareček, Data on Steroids) #41
Data on Steroids sa zameriavajú na zefektívnenie online komunikácie cez zrozumiteľnú interpretáciu dát a následnú prácu s nimi. Ján Stareček…
Data on Steroids sa zameriavajú na zefektívnenie online komunikácie cez zrozumiteľnú interpretáciu dát a následnú prácu s nimi. Ján Stareček…

Buzzword alebo budúcnosť? Môj pohľad na Metaverse a NFT #40
Dve veľké témy, ktorým sa nedá v poslednom roku vyhnúť – metaverse a NFT. V poslednej časti druhej série som…
Dve veľké témy, ktorým sa nedá v poslednom roku vyhnúť – metaverse a NFT. V poslednej časti druhej série som…