Zakladateľ a šéf Digitálnej Univerzity, Jaroslav Vojtechovský, nám v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge porozprával, ako by v súčasnosti malo vyzerať vzdelávanie v oblasti marketingu v študentskom, pracovnom i podnikateľskom živote. Nechajte sa inšpirovať.


V rozhovore sa dozviete:

01:01 Stačí mladému človeku v marketingu iba vysoká škola? 03:30 Ako pristupovať k marketingovým školeniam zamestnancov? 09:00 Ktoré zručnosti a vlastnosti by mal mať budúci marketér? 16:32 Aké pozície v marketingu by mali obsadzovať e-shopy? 19:35 Ako motivovať zamestnancov k ďalšiemu vzdelávaniu? 21:58 Prináša vzdelávanie v práci ľuďom viac šťastia? 23:52 Čo všetko ponúka Digitálna Univerzita? 29:15 Akí sú študenti Digitálnej Univerzity?