Zakladateľ a šéf Digitálnej Univerzity, Jaroslav Vojtechovský, nám v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge porozprával, ako by v súčasnosti malo vyzerať vzdelávanie v oblasti marketingu v študentskom, pracovnom i podnikateľskom živote. Nechajte sa inšpirovať.

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:01 Stačí mladému človeku v marketingu iba vysoká škola?
  • 03:30 Ako pristupovať k marketingovým školeniam zamestnancov?
  • 09:00 Ktoré zručnosti a vlastnosti by mal mať budúci marketér?
  • 16:32 Aké pozície v marketingu by mali obsadzovať e-shopy?
  • 19:35 Ako motivovať zamestnancov k ďalšiemu vzdelávaniu?
  • 21:58 Prináša vzdelávanie v práci ľuďom viac šťastia?
  • 23:52 Čo všetko ponúka Digitálna Univerzita?
  • 29:15 Akí sú študenti Digitálnej Univerzity?