Performance Manager košickej fullservisovej marketingovej agentúry Vivantina, Ľubomír Štulajter, nám v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge približil, ako sa postupom času zmenili, menia a ako sa budú ďalej vyvíjať PPC kampane. Môže to výrazne ovplyvniť e-commerce trh?

V rozhovore sa dozviete:          

  • 01:02 Čo zahŕňa PPC reklama v Česku, na Slovensku a v zahraničí?
  • 03:38 Ako ovplyvňujú trh systémy Glami, Favi či Biano?
  • 06:03 V čom sa zmenil Google Ads za posledné roky?
  • 11:30 Sú automatizácia a umelá inteligencia pre klientov prínosná?
  • 14:20 Čo sa dá robiť, ak PPC kampane príliš zaťažujú váš rozpočet?
  • 18:36 S akou investíciou sa oplatí Google Ads spúšťať?
  • 21:36 Prečo je Google Performance Max najlepšia cesta?
  • 25:08 Ako nová ochrana údajov GDPR zasiahla PPC kampane?
  • 27:14 Stanú sa z PPC-čkárov napokon Performance Manageri?
  • 29:08 Môže moderná umelá inteligencia priniesť ďalší výrazný posun v PPC?