Epizódy

David Cikánek: Prečo väčšina predajcov na Amazone zlyhá a čo robia tí úspešní inak
🌍 Predaj na marketplace-och je dnes pre e-shopy obrovskou príležitosťou, ale aj pascou. Amazon, Allegro, Kaufland, Temu či Alza –…
🌍 Predaj na marketplace-och je dnes pre e-shopy obrovskou príležitosťou, ale aj pascou. Amazon, Allegro, Kaufland, Temu či Alza –…

Josef Mech (Sportega): Ako vďaka expanzii, rebrandingu a využívaniu AI narásť na 20 mil. EUR obratu
Obrat cez 20 mil. EUR, 13 krajín, cca 100 zamestnancov, EBITDA marža cca 6 %. To sú čísla českého e-shopu…
Obrat cez 20 mil. EUR, 13 krajín, cca 100 zamestnancov, EBITDA marža cca 6 %. To sú čísla českého e-shopu…

Jaroslav Vojtechovský (Digitálna univerzita): Vzdelávanie ako investícia s vysokou návratnosťou
Ak chceš byť úspešný v podnikaní či zamestnaní, kvalitné vzdelávanie je dnes absolútna povinnosť, ak nechceš zaostávať. Výhodou v e-commerce…
Ak chceš byť úspešný v podnikaní či zamestnaní, kvalitné vzdelávanie je dnes absolútna povinnosť, ak nechceš zaostávať. Výhodou v e-commerce…

Jakub Jarabica (Upterdam): Predstavenie E-commerce osobnosti roka Upterdam Awards
🚀 Upterdam je najväčšia e-commerce konferencia a expo na Slovensku, ktorá spája majiteľov e-shopov, expertov a inovátorov z celého regiónu….
🚀 Upterdam je najväčšia e-commerce konferencia a expo na Slovensku, ktorá spája majiteľov e-shopov, expertov a inovátorov z celého regiónu….

Dušan Kahánek (Datixo): Ako dostať dáta z e-shopu, marketingových kanálov a ERP na jednu obrazovku?
Aby si dokázal(a) v roku úspešne riadiť e-shop, potrebuješ na dennej báze sledovať užívateľské, predajné, marketingové a finančné dáta. Navyše…
Aby si dokázal(a) v roku úspešne riadiť e-shop, potrebuješ na dennej báze sledovať užívateľské, predajné, marketingové a finančné dáta. Navyše…

Albert Bundala (Panakeia): Prečo a ako by aj malý e-shop mal riadiť financie a budovať značku?
Albert je najmladší e-shopár, ktorého som mal doteraz v podcaste. Už v 24 rokoch vybudoval značku a firmu Panakeia, ktorá…
Albert je najmladší e-shopár, ktorého som mal doteraz v podcaste. Už v 24 rokoch vybudoval značku a firmu Panakeia, ktorá…

Ondřej Ilinčev: Konkrétne tipy pre zlepšenie zákazníckej skúsenosti a zvýšenie miery konverzie
V čase rastúcich cien reklamy je pre ziskovosť e-shopu kľúčové vyťažiť z každej návštevy maximum. Miera konverzie a priemerná hodnota…
V čase rastúcich cien reklamy je pre ziskovosť e-shopu kľúčové vyťažiť z každej návštevy maximum. Miera konverzie a priemerná hodnota…

Martin Lazarčik (Corlonez.sk): V čom sú financie úspešných e-shopov iné / Prieskum pre Upterdam 2025
💰 Bez špičkového finančného riadenia sa od určitého obratu e-shopu nezaobídeš. 📊 Čoraz viac sa hovorí o jednotkovej ekonomike, riadení…
💰 Bez špičkového finančného riadenia sa od určitého obratu e-shopu nezaobídeš. 📊 Čoraz viac sa hovorí o jednotkovej ekonomike, riadení…

Dávid Krumpár (Agentúra Lighthouse): Ako vyškálovať Meta reklamy na stovky tisíc EUR mesačne spendu?
Dávid Krumpár, expert na výkonnostný marketing a zakladateľ úspešnej agentúry Lighthouse, nám v úvode priblíži svoj príbeh, klientov aj kľúčové…
Dávid Krumpár, expert na výkonnostný marketing a zakladateľ úspešnej agentúry Lighthouse, nám v úvode priblíži svoj príbeh, klientov aj kľúčové…
Eshopový kráľ - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Michal Kral. 👑 Eshopový kráľ ti pomôže nabrať špičkové know-how od popredných e-shopárov a rôznych špecialistov na jednotlivé oblasti e-commerce biznisu. Vďaka tomu získaš inšpiráciu, motiváciu, ale aj konkrétne návody, ako dlhodobo zvyšovať ziskovosť tvojho e-shopu na medzinárodnom trhu. Pridaj sa do komunity e-shopárov aj na www.eshopovykral.sk.
Eshopový kráľ je zaradený do kategórie Biznis.
Eshopový kráľ je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.