Kategórie: Biznis
Tento podcast vychádza od 30. 11. 2023
Priemerná dĺžka epizódy je 1 hodina a 7 minút
Epizódy

Honza Bartoš: Ako merať, riadiť a optimalizovať Meta kampane pre maximalizáciu zisku v roku 2025
Kampane na Facebooku a Instagrame vedia byť super výkonný škálovateľný marketingový kanál, ale dokážeš tam zároveň spáliť kopec peňazí neefektívne,…
Kampane na Facebooku a Instagrame vedia byť super výkonný škálovateľný marketingový kanál, ale dokážeš tam zároveň spáliť kopec peňazí neefektívne,…

Ruslan Skopal (Trenýrkárna): Prečo a ako bojovať s Temu a ako nastaviť férové pravidlá hry?
Temu je čínsky marketplace, cez ktorý v roku 2024 pretieklo viac ako 70 mld. USD. V roku 2023 spustil masívne…
Temu je čínsky marketplace, cez ktorý v roku 2024 pretieklo viac ako 70 mld. USD. V roku 2023 spustil masívne…

Henrieta a Ján Martinkovci (ANNEMARIE BÖRLIND) Podnikať s cudzou značkou alebo budovať vlastnú?
Distribúcia silnej zahraničnej značky alebo vývoj a budovanie úplne novej značky od nuly? Oba z týchto scenárov si vyskúšali manželia…
Distribúcia silnej zahraničnej značky alebo vývoj a budovanie úplne novej značky od nuly? Oba z týchto scenárov si vyskúšali manželia…

Robert Studený (VIVnetworks): Prečo a ako využívať affiliate marketing v roku 2025
V čase rastúcich cien reklamy (najmä vplyvom nástupu marketplace-ov) je pre e-shopy čoraz dôležitejšie mať pod kontrolou náklady na získanie…
V čase rastúcich cien reklamy (najmä vplyvom nástupu marketplace-ov) je pre e-shopy čoraz dôležitejšie mať pod kontrolou náklady na získanie…

Peter Urbanec: Ako sa môžeš aj ty stať TOP obchodníkom a lídrom 21. storočia?
Počas 17+ rokov v e-commerce a absolvovaní viac ako 500 konzultácií s majiteľmi e-shopov som si uvedomil, že úspech firmy…
Počas 17+ rokov v e-commerce a absolvovaní viac ako 500 konzultácií s majiteľmi e-shopov som si uvedomil, že úspech firmy…

Jakub Jarabica (Upterdam): Čo ukázal prieskum medzi majiteľmi takmer 200 slovenských e-shopov?
K slovenskému e-commerce trhu je k dispozícii bohužiaľ len veľmi málo dát. O to cennejšie sú výsledky prieskumu, ktorý zrealizovali…
K slovenskému e-commerce trhu je k dispozícii bohužiaľ len veľmi málo dát. O to cennejšie sú výsledky prieskumu, ktorý zrealizovali…

Marek Šulik (Isadore/Birne): Náročné obdobie v Isadore, performance vs. brand, marketing bez dát
Marek Šulik sa venuje on-line marketingu už viac ako 16 rokov. Vyrástol v agentúre Visibility, kde sa zo stážistu vypracoval…
Marek Šulik sa venuje on-line marketingu už viac ako 16 rokov. Vyrástol v agentúre Visibility, kde sa zo stážistu vypracoval…

M. Zahuranec (Eyerim): Ako sme takmer skrachovali a vďaka zmene stratégie sme dnes na 17 mil. EUR obratu
Započúvaj sa do príbehu, ako Martin Zahuranec aj vďaka skúsenostiami z Ázie rozbehol e-commerce biznis so slnečnými okuliarmi na Slovensku….
Započúvaj sa do príbehu, ako Martin Zahuranec aj vďaka skúsenostiami z Ázie rozbehol e-commerce biznis so slnečnými okuliarmi na Slovensku….

Vladan Fejlek (Dexfinity): Ako vďaka AI môžu aj menšie firmy realizovať kampane na svetovej úrovni
Keď ste ešte pred pár rokmi chceli vytvoriť profi reklamný spot, pravdepodobne by vás to stálo viac ako 10 000…
Keď ste ešte pred pár rokmi chceli vytvoriť profi reklamný spot, pravdepodobne by vás to stálo viac ako 10 000…
Eshopový kráľ - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Michal Kral. 👑 Eshopový kráľ ti pomôže nabrať špičkové know-how od popredných e-shopárov a rôznych špecialistov na jednotlivé oblasti e-commerce biznisu. Vďaka tomu získať inšpiráciu, motiváciu, ale aj konkrétne návody, ako dlhodobo zvyšovať ziskovosť tvojho e-shopu na medzinárodnom trhu. Pridaj sa do komunity e-shopárov aj na www.eshopovykral.sk.
Eshopový kráľ je zaradený do kategórie Biznis.
Eshopový kráľ je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Index, Influencer marketing od a po zet, Inteligentné Investovanie, Forbes Espresso on Air, Ekonómia ľudskou rečou.