Epizódy

Peter Urbanec: Ako sa môžeš aj ty stať TOP obchodníkom a lídrom 21. storočia?
Počas 17+ rokov v e-commerce a absolvovaní viac ako 500 konzultácií s majiteľmi e-shopov som si uvedomil, že úspech firmy…
Počas 17+ rokov v e-commerce a absolvovaní viac ako 500 konzultácií s majiteľmi e-shopov som si uvedomil, že úspech firmy…

Jakub Jarabica (Upterdam): Čo ukázal prieskum medzi majiteľmi takmer 200 slovenských e-shopov?
K slovenskému e-commerce trhu je k dispozícii bohužiaľ len veľmi málo dát. O to cennejšie sú výsledky prieskumu, ktorý zrealizovali…
K slovenskému e-commerce trhu je k dispozícii bohužiaľ len veľmi málo dát. O to cennejšie sú výsledky prieskumu, ktorý zrealizovali…

Marek Šulik (Isadore/Birne): Náročné obdobie v Isadore, performance vs. brand, marketing bez dát
Marek Šulik sa venuje on-line marketingu už viac ako 16 rokov. Vyrástol v agentúre Visibility, kde sa zo stážistu vypracoval…
Marek Šulik sa venuje on-line marketingu už viac ako 16 rokov. Vyrástol v agentúre Visibility, kde sa zo stážistu vypracoval…

M. Zahuranec (Eyerim): Ako sme takmer skrachovali a vďaka zmene stratégie sme dnes na 17 mil. EUR obratu
Započúvaj sa do príbehu, ako Martin Zahuranec aj vďaka skúsenostiami z Ázie rozbehol e-commerce biznis so slnečnými okuliarmi na Slovensku….
Započúvaj sa do príbehu, ako Martin Zahuranec aj vďaka skúsenostiami z Ázie rozbehol e-commerce biznis so slnečnými okuliarmi na Slovensku….

Vladan Fejlek (Dexfinity): Ako vďaka AI môžu aj menšie firmy realizovať kampane na svetovej úrovni
Keď ste ešte pred pár rokmi chceli vytvoriť profi reklamný spot, pravdepodobne by vás to stálo viac ako 10 000…
Keď ste ešte pred pár rokmi chceli vytvoriť profi reklamný spot, pravdepodobne by vás to stálo viac ako 10 000…

Viktor Doletina (ui42): One-Stop Shop je unikátny prístup k vývoju, správe a rastu ecommerce
S Viktorom sme sa pôvodne dohodli, že sa pobavíme o tom, čo obnáša výber e-commerce platformy a porovnali sme plusy…
S Viktorom sme sa pôvodne dohodli, že sa pobavíme o tom, čo obnáša výber e-commerce platformy a porovnali sme plusy…

Matěj Kapošváry (Shopsys): Kedy má zmysel e-shop na mieru a ako si vybrať správneho dodávateľa?
Drvivá väčšina e-shopov na trhu dnes beží na krabicovom riešení (ála Shoptet, Shopify, Upgates), prípadne na open-source platformách ako WooCommerce,…
Drvivá väčšina e-shopov na trhu dnes beží na krabicovom riešení (ála Shoptet, Shopify, Upgates), prípadne na open-source platformách ako WooCommerce,…

Martin Švenk (Puella): Ako sme za rok narástli z 19 na 32 mil. EUR a mohlo to byť ešte oveľa lepšie
Puella je úspešná slovenská značka, ktorá vyrába parfémy do prania a ďalšie voňavé produkty do domácnosti. Pôsobí na 10 trhoch…
Puella je úspešná slovenská značka, ktorá vyrába parfémy do prania a ďalšie voňavé produkty do domácnosti. Pôsobí na 10 trhoch…

Matěj Kapošváry (Shopsys): Ako vyzerá minulosť, súčasnosť a budúcnosť SK/CZ e-commerce trhu
👑 K slovenskému e-commerce trhu je všeobecne k dispozícii žalostne málo dát. O to viac si cením aktivitu Matěja Kapošváryho…
👑 K slovenskému e-commerce trhu je všeobecne k dispozícii žalostne málo dát. O to viac si cením aktivitu Matěja Kapošváryho…
Eshopový kráľ - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Michal Kral. 👑 Eshopový kráľ ti pomôže nabrať špičkové know-how od popredných e-shopárov a rôznych špecialistov na jednotlivé oblasti e-commerce biznisu. Vďaka tomu získať inšpiráciu, motiváciu, ale aj konkrétne návody, ako dlhodobo zvyšovať ziskovosť tvojho e-shopu na medzinárodnom trhu. Pridaj sa do komunity e-shopárov aj na www.eshopovykral.sk.
Eshopový kráľ je zaradený do kategórie Biznis.
Eshopový kráľ je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Index, Forbes Espresso on Air, Forbes 30 pod 30.