Kategórie: Biznis
Tento podcast vychádza od 30. 11. 2023
Priemerná dĺžka epizódy je 1 hodina a 8 minút
Epizódy

Michal Orsava (Webout): Budúcnosť marketingu je v personalizácii v reálnom čase. Ako na to?
Len málokedy narazím v praxi na nástroj alebo službu, ktorá prinesie naozaj zásadnú inováciu v on-line marketingu. Naposledy sa mi…
Len málokedy narazím v praxi na nástroj alebo službu, ktorá prinesie naozaj zásadnú inováciu v on-line marketingu. Naposledy sa mi…

Ako instacash BNPL pomáha globálnym značkám a lokálnym obchodníkom regionálne rásť? (EN)
BNPL je skratka pre Buy Now, Pay Later, čiže takzvané odložené platby v e-shopoch. Zákazníkom e-shopov umožňuje odložiť platbu za…
BNPL je skratka pre Buy Now, Pay Later, čiže takzvané odložené platby v e-shopoch. Zákazníkom e-shopov umožňuje odložiť platbu za…

Honza Bartoš: Ako merať, riadiť a optimalizovať Meta kampane pre maximalizáciu zisku v roku 2025
Kampane na Facebooku a Instagrame vedia byť super výkonný škálovateľný marketingový kanál, ale dokážeš tam zároveň spáliť kopec peňazí neefektívne,…
Kampane na Facebooku a Instagrame vedia byť super výkonný škálovateľný marketingový kanál, ale dokážeš tam zároveň spáliť kopec peňazí neefektívne,…

Ruslan Skopal (Trenýrkárna): Prečo a ako bojovať s Temu a ako nastaviť férové pravidlá hry?
Temu je čínsky marketplace, cez ktorý v roku 2024 pretieklo viac ako 70 mld. USD. V roku 2023 spustil masívne…
Temu je čínsky marketplace, cez ktorý v roku 2024 pretieklo viac ako 70 mld. USD. V roku 2023 spustil masívne…

Henrieta a Ján Martinkovci (ANNEMARIE BÖRLIND) Podnikať s cudzou značkou alebo budovať vlastnú?
Distribúcia silnej zahraničnej značky alebo vývoj a budovanie úplne novej značky od nuly? Oba z týchto scenárov si vyskúšali manželia…
Distribúcia silnej zahraničnej značky alebo vývoj a budovanie úplne novej značky od nuly? Oba z týchto scenárov si vyskúšali manželia…

Robert Studený (VIVnetworks): Prečo a ako využívať affiliate marketing v roku 2025
V čase rastúcich cien reklamy (najmä vplyvom nástupu marketplace-ov) je pre e-shopy čoraz dôležitejšie mať pod kontrolou náklady na získanie…
V čase rastúcich cien reklamy (najmä vplyvom nástupu marketplace-ov) je pre e-shopy čoraz dôležitejšie mať pod kontrolou náklady na získanie…

Peter Urbanec: Ako sa môžeš aj ty stať TOP obchodníkom a lídrom 21. storočia?
Počas 17+ rokov v e-commerce a absolvovaní viac ako 500 konzultácií s majiteľmi e-shopov som si uvedomil, že úspech firmy…
Počas 17+ rokov v e-commerce a absolvovaní viac ako 500 konzultácií s majiteľmi e-shopov som si uvedomil, že úspech firmy…

Jakub Jarabica (Upterdam): Čo ukázal prieskum medzi majiteľmi takmer 200 slovenských e-shopov?
K slovenskému e-commerce trhu je k dispozícii bohužiaľ len veľmi málo dát. O to cennejšie sú výsledky prieskumu, ktorý zrealizovali…
K slovenskému e-commerce trhu je k dispozícii bohužiaľ len veľmi málo dát. O to cennejšie sú výsledky prieskumu, ktorý zrealizovali…

Marek Šulik (Isadore/Birne): Náročné obdobie v Isadore, performance vs. brand, marketing bez dát
Marek Šulik sa venuje on-line marketingu už viac ako 16 rokov. Vyrástol v agentúre Visibility, kde sa zo stážistu vypracoval…
Marek Šulik sa venuje on-line marketingu už viac ako 16 rokov. Vyrástol v agentúre Visibility, kde sa zo stážistu vypracoval…
Eshopový kráľ - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Michal Kral. 👑 Eshopový kráľ ti pomôže nabrať špičkové know-how od popredných e-shopárov a rôznych špecialistov na jednotlivé oblasti e-commerce biznisu. Vďaka tomu získaš inšpiráciu, motiváciu, ale aj konkrétne návody, ako dlhodobo zvyšovať ziskovosť tvojho e-shopu na medzinárodnom trhu. Pridaj sa do komunity e-shopárov aj na www.eshopovykral.sk.
Eshopový kráľ je zaradený do kategórie Biznis.
Eshopový kráľ je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.