Kategórie: Biznis
Tento podcast vychádza od 30. 11. 2023
Priemerná dĺžka epizódy je 1 hodina a 8 minút
Epizódy

R. Rodriguez / M. Čakajda: Ako získať nové emailové kontakty a zvýšiť tržby s platformou Almalio?
Za ostatný rok prišlo na e-commerce trhu vplyvom viacerých faktorov (nástup marketplace-ov, inflácia, príchod medzinárodných e-shopov) k rapídnemu rastu cien…
Za ostatný rok prišlo na e-commerce trhu vplyvom viacerých faktorov (nástup marketplace-ov, inflácia, príchod medzinárodných e-shopov) k rapídnemu rastu cien…

M. Kavřík: Ako s dátami pracujú v Notino, ktoré cieli na 1,5 mld. EUR obratu a zamestnáva 2 800 ľudí
Čo majú spoločné e-shopy Notino, Alza, GymBeam, Martinus, Muziker a ďalšie veľké české a slovenské e-shopy? Všetky majú silný vlastný…
Čo majú spoločné e-shopy Notino, Alza, GymBeam, Martinus, Muziker a ďalšie veľké české a slovenské e-shopy? Všetky majú silný vlastný…

Petr Miklík (Grizly): Ako narásť z „obývačkového“ e-shopu na 250 predaných ton kešu orieškov ročne
Grizly je popredný český e-shop zameraný na predaj orieškov a sušeného ovocia. Firmu založil v roku 2014 Dominik Píchal popri…
Grizly je popredný český e-shop zameraný na predaj orieškov a sušeného ovocia. Firmu založil v roku 2014 Dominik Píchal popri…

Rišo Mareček (ex-Dedoles): Ako na budovanie značky v e-commerce od základov až po TV kampane
Geek, ktorý sa už takmer 30 rokov živí marketingom a reklamou. Firmám, ktoré si nemôžu dovoliť byť nudné, pomáha zarobiť…
Geek, ktorý sa už takmer 30 rokov živí marketingom a reklamou. Firmám, ktoré si nemôžu dovoliť byť nudné, pomáha zarobiť…

M. Karaba / M. Lubelec (Opinest): Ako reagovať s e-shopom na nástup doby marketplace-ovej
Nástup marketplace-ov Kaufland, Allegro, Temu, Trendyol a ďalších prináša so sebou radikálne zmeny na e-commerce trhu v regióne. Skokový nárast…
Nástup marketplace-ov Kaufland, Allegro, Temu, Trendyol a ďalších prináša so sebou radikálne zmeny na e-commerce trhu v regióne. Skokový nárast…

A. Bundala (PANAKEIA): Ako vďaka natívnym článkom zvýšiť predaje v e-shope o stovky percent
V čase rastúcich cien reklamy v rámci platforiem Google Ads a Meta (Facebook / Instagram) je veľmi rozumné hľadať alternatívne…
V čase rastúcich cien reklamy v rámci platforiem Google Ads a Meta (Facebook / Instagram) je veľmi rozumné hľadať alternatívne…

A. Štětina (Kulina): Od kúpy skrachovanej značky za 5 rokov k 20 mil. EUR obratu v 27 krajinách
Príbeh Kuliny začal dávno predtým, ako sa k tejto značke dostal Tonda s kolegami v roku 2019, kedy ju odkúpili…
Príbeh Kuliny začal dávno predtým, ako sa k tejto značke dostal Tonda s kolegami v roku 2019, kedy ju odkúpili…

M. Ježek (Karsa Technologies): Ako pristupovať k cenotvorbe v e-shope pre maximalizáciu zisku
Väčšina e-shopov dnes rieši, ako zvýšiť ziskovosť e-shopu, resp. ako si udržať aspoň tú aktuálnu. Pritom si často majitelia e-shopov…
Väčšina e-shopov dnes rieši, ako zvýšiť ziskovosť e-shopu, resp. ako si udržať aspoň tú aktuálnu. Pritom si často majitelia e-shopov…

Tomáš Vrtík: Staň sa spoluvlastníkom Expandeco vďaka investičnej platforme Crowdberry
Expandeco je firma, ktorá pomáha e-shopom pri expanzii a aktuálne má ambíciu kúpiť medzinárodnú logistickú firmu s obratom 12,4 mil….
Expandeco je firma, ktorá pomáha e-shopom pri expanzii a aktuálne má ambíciu kúpiť medzinárodnú logistickú firmu s obratom 12,4 mil….
Eshopový kráľ - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Michal Kral. 👑 Eshopový kráľ ti pomôže nabrať špičkové know-how od popredných e-shopárov a rôznych špecialistov na jednotlivé oblasti e-commerce biznisu. Vďaka tomu získaš inšpiráciu, motiváciu, ale aj konkrétne návody, ako dlhodobo zvyšovať ziskovosť tvojho e-shopu na medzinárodnom trhu. Pridaj sa do komunity e-shopárov aj na www.eshopovykral.sk.
Eshopový kráľ je zaradený do kategórie Biznis.
Eshopový kráľ je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.