
👑 Pred pár rokmi bol influencer marketing záležitosťou zopár špecifických inzerentov, ktorí hľadali nové spôsoby a kanály ako dostať svoje produkty k zákazníkom. Dnes už je Influencer marketing úplne štandardný marketingový nástroj, ktorý pomáha značkám budovať dôveru, promovať produkty a získavať nových zákazníkov. O tom, prečo a ako využiť influencer marketing v stratégii vášho e-shopu, som sa rozprával s Janom Starečkom, Managind Directorom v Data on Steroids, ktorí analyzujú 25 000 influencerov na SK/CZ trhu. V rozhovore sa dozviete: 0:37 Prečo vznikli a čo je tá kľúčová hodnota, ktorú prinášajú svojim klientom a trhu celkovo? 4:12 Kam sa posunul influencer marketing od kedy sa mu začal venovať? 11:07 Podľa čoho by sa mala firma rozhodovať, či je influencer marketing vôbec pre ňu vhodný? 14:50 Podľa čoho si vyberať vhodných influencerov pre moju značku/firmu? Ktoré metriky/parametre influencera sú dôležité? 25:40 Koľko stojí spolupráca s influencerom a od čoho sa odvíja cena? 31:27 Ako správne nastaviť konkrétnu spoluprácu s influencerom a ako vyhodnocovať jej prínos? 40:20 Aké sú možné kanály a formáty v rámci influencer marketingu? 59:38 Aké sú 3 najväčšie chyby, ktoré firmy robia v rámci influencer marketingu a ako sa im vyvarovať? 1:06:26 Aké by odporučil zdroje na vzdelávanie v oblasti influencer marketingu. 👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti projektu. 🚀 Projekt Eshopový kráľ podporujú: Expandeco: https://www.expandeco.sk Packeta: https://www.packeta.sk Blueweb: https://www.blueweb.sk vshosting: https://www.vshosting.cz Strih: Filip Duffala @filip.duffala_videography