👑 Pred pár rokmi bol influencer marketing záležitosťou zopár špecifických inzerentov, ktorí hľadali nové spôsoby a kanály ako dostať svoje produkty k zákazníkom.

Dnes už je Influencer marketing úplne štandardný marketingový nástroj, ktorý pomáha značkám budovať dôveru, promovať produkty a získavať nových zákazníkov.

O tom, prečo a ako využiť influencer marketing v stratégii vášho e-shopu, som sa rozprával s Janom Starečkom, Managind Directorom v Data on Steroids, ktorí analyzujú 25 000 influencerov na SK/CZ trhu.
V rozhovore sa dozviete:
0:37 Prečo vznikli a čo je tá kľúčová hodnota, ktorú prinášajú svojim klientom a trhu celkovo?
4:12 Kam sa posunul influencer marketing od kedy sa mu začal venovať?
11:07 Podľa čoho by sa mala firma rozhodovať, či je influencer marketing vôbec pre ňu vhodný?
14:50 Podľa čoho si vyberať vhodných influencerov pre moju značku/firmu? Ktoré metriky/parametre influencera sú dôležité?
25:40 Koľko stojí spolupráca s influencerom a od čoho sa odvíja cena?
31:27 Ako správne nastaviť konkrétnu spoluprácu s influencerom a ako vyhodnocovať jej prínos?
40:20 Aké sú možné kanály a formáty v rámci influencer marketingu?
59:38 Aké sú 3 najväčšie chyby, ktoré firmy robia v rámci influencer marketingu a ako sa im vyvarovať?
1:06:26 Aké by odporučil zdroje na vzdelávanie v oblasti influencer marketingu.

👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti projektu. 🚀

Projekt Eshopový kráľ podporujú:
Expandeco: https://www.expandeco.sk
Packeta: https://www.packeta.sk
Blueweb: https://www.blueweb.sk
vshosting: https://www.vshosting.cz

Strih: Filip Duffala @filip.duffala_videography