Epizódy

S03E02 – Myth #1: Customer Experience = Great Customer Service
:: One of the biggest misconceptions I’ve encountered—especially among board members—is the belief that Customer Experience (CX) = Customer Service…
:: One of the biggest misconceptions I’ve encountered—especially among board members—is the belief that Customer Experience (CX) = Customer Service…

S03E01 – CX Myth-Busting Intro: what it will be about?
Link to the LinkedIn newsletter with more, visual content here: CX Myth-Busting for Leaders | LinkedIn Welcome, my name is…
Link to the LinkedIn newsletter with more, visual content here: CX Myth-Busting for Leaders | LinkedIn Welcome, my name is…

S03E01 Intro – what it will be about?
Link to the LinkedIn newsletter with more, visual content here: CX Myth-Busting for Leaders | LinkedIn Welcome, my name is…
Link to the LinkedIn newsletter with more, visual content here: CX Myth-Busting for Leaders | LinkedIn Welcome, my name is…

Generation.CX S02E05: Rolls-Royce a Eva Kadlec Dědochová
KTORÁ FIRMA BY MALA MAŤ SKVELÚ ZÁKAZNÍCKU SKÚSENOSŤ, AK NIE PRÁVE ROLLS-ROYCE? Eva Kadlec Dědochová je úspešná manažérka, ktorá prepája…
KTORÁ FIRMA BY MALA MAŤ SKVELÚ ZÁKAZNÍCKU SKÚSENOSŤ, AK NIE PRÁVE ROLLS-ROYCE? Eva Kadlec Dědochová je úspešná manažérka, ktorá prepája…

Generation.CX S02E04 Slovnaft & Anton Molnár
PREROD SLOVNAFT Z VÝROBNEJ NA CUSTOMER CENTRIC FIRMU. Pred zhruba mesiacom som pri návšteve čerpačky Slovnaft všimol treskaburger v ponuke….
PREROD SLOVNAFT Z VÝROBNEJ NA CUSTOMER CENTRIC FIRMU. Pred zhruba mesiacom som pri návšteve čerpačky Slovnaft všimol treskaburger v ponuke….

Generation.CX S02E03 Hyundai & Marek Kopča
Hyundai má z pohľadu trhového podielu práve na Slovensku najlepšiu pozíciu z okolitých krajín. Do akej miery za tým stojí…
Hyundai má z pohľadu trhového podielu práve na Slovensku najlepšiu pozíciu z okolitých krajín. Do akej miery za tým stojí…

Generation.CX S02E02: Footshop & Radovan Oprendek
Do druhej časti druhej sezóny som si pozval reprezentanta jedného z najúspešnejších CZSK e-commerce firiem – Footshop. A to Radovana…
Do druhej časti druhej sezóny som si pozval reprezentanta jedného z najúspešnejších CZSK e-commerce firiem – Footshop. A to Radovana…

Generation.CX S02E01 Special s/with Arcet Global (Mark Hamill)
/English follows/ SK: V tomto špeciáli som privítal Marka Hamilla, CEO Arcet Global. Spolupracuje s najlepšími CX odborníkmi na svete…
/English follows/ SK: V tomto špeciáli som privítal Marka Hamilla, CEO Arcet Global. Spolupracuje s najlepšími CX odborníkmi na svete…

Generation.CX S01E03 Česká spořitelna & Monika Hrubá
Prečo patrí Česká spořitela medzi top zákazníkmi obľúbené značky (nielen vo finančnom sektore) v Českej republike? Ako urobili CX jeden…
Prečo patrí Česká spořitela medzi top zákazníkmi obľúbené značky (nielen vo finančnom sektore) v Českej republike? Ako urobili CX jeden…
CX Myth-busting for leaders (by Monetize.CX) - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Peter Kmoško. Generation.CX was the Central European region's first Customer Experience (CX) podcast. The first two seasons focused on sharing stories of the companies building long-term differentiation and growth through customer orientation. In the new season 03, now in English, we debunk CX myths and offer practical, simple advice for businesses aiming to grow by focusing on their customers. It’s tailored for savvy, contrarian business leaders eager to enhance and monetize improved customer experiences, addressing real-world challenges every customer-focused company faces over time.
CX Myth-busting for leaders (by Monetize.CX) je zaradený do kategórie Biznis.
CX Myth-busting for leaders (by Monetize.CX) je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Index, (p)opičí biznis, buzzworld by gabo & peťo, Ekonómia ľudskou rečou.