powered by
Hyundai má z pohľadu trhového podielu práve na Slovensku najlepšiu pozíciu z okolitých krajín. Do akej miery za tým stojí…
Hyundai má z pohľadu trhového podielu práve na Slovensku najlepšiu pozíciu z okolitých krajín. Do akej miery za tým stojí…
Do druhej časti druhej sezóny som si pozval reprezentanta jedného z najúspešnejších CZSK e-commerce firiem – Footshop. A to Radovana…
Do druhej časti druhej sezóny som si pozval reprezentanta jedného z najúspešnejších CZSK e-commerce firiem – Footshop. A to Radovana…
/English follows/ SK: V tomto špeciáli som privítal Marka Hamilla, CEO Arcet Global. Spolupracuje s najlepšími CX odborníkmi na svete…
/English follows/ SK: V tomto špeciáli som privítal Marka Hamilla, CEO Arcet Global. Spolupracuje s najlepšími CX odborníkmi na svete…
V tejto špeciálnej epizóde podcastu rozoberáme pre CX kľúčovú metriku – celoživotnú hodnotu zákazníka. Prečo je taká dôležitá? Prečo je…
V tejto špeciálnej epizóde podcastu rozoberáme pre CX kľúčovú metriku – celoživotnú hodnotu zákazníka. Prečo je taká dôležitá? Prečo je…
Regiojet je v doprave moj lovebrand. A nielen môj, ale aj Čechov a Slovákov, pretože je lídrom v zákazníckej spokojnosti…
Regiojet je v doprave moj lovebrand. A nielen môj, ale aj Čechov a Slovákov, pretože je lídrom v zákazníckej spokojnosti…
Prečo patrí Česká spořitela medzi top zákazníkmi obľúbené značky (nielen vo finančnom sektore) v Českej republike? Ako urobili CX jeden…
Prečo patrí Česká spořitela medzi top zákazníkmi obľúbené značky (nielen vo finančnom sektore) v Českej republike? Ako urobili CX jeden…
Prečo je Martinus dlhodobo zákazníkmi najobľúbenejšia značka na Slovensku? Čo je secret-sauce ich fungovania a orientácie na zákazníka? Akú –…
Prečo je Martinus dlhodobo zákazníkmi najobľúbenejšia značka na Slovensku? Čo je secret-sauce ich fungovania a orientácie na zákazníka? Akú –…
Za tvorbou podcastu stojí Peter Kmoško. Generation.CX was the Central European region's first Customer Experience (CX) podcast. The first two seasons focused on sharing stories of the companies building long-term differentiation and growth through customer orientation. In the new season 03, now in English, we debunk CX myths and offer practical, simple advice for businesses aiming to grow by focusing on their customers. It’s tailored for savvy, contrarian business leaders eager to enhance and monetize improved customer experiences, addressing real-world challenges every customer-focused company faces over time.
CX Myth-busting for leaders (by Monetize.CX) je zaradený do kategórie Biznis.
CX Myth-busting for leaders (by Monetize.CX) je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.