Hyundai má z pohľadu trhového podielu práve na Slovensku najlepšiu pozíciu z okolitých krajín. Do akej miery za tým stojí dobrá zákaznícka skúsenosť, sme sa porozprávali s marketingovým a PR manažérom importéra značky Hyundai na Slovensku - Marekom Kopčom.

Čo sa dozviete?

Aká je Marekova zásada pri voľbe práce. Ako sa CEO importéra značky Robert Baumgartner stavia k téme CX. Prečo predaj nevníma ako transakciu, ale vzťah (dlhodobý). Ako si v Hyundai auto si nachádza vlastníka a nie naopak. Ako lokalizujú paneurópsku stratégiu a výbavy na preferencie a potreby Slovákov. A v čom sa v tomto odlišujeme od Čechov. Ako sa časom mení záujemca o autá Hyundai, resp. ich vnimanie, ktory značka podporuje špeciálnou produktovou líniou. Kde sa im personalizácia komunikácia nevyplatila a zmenili prístup na anonymizovaný... Aké je ich číslo NPS...

....a mnoho iného zaujímavého.

Ak sa vám páčilo, nezabudnite dat "subscribe", aby ste počuli nové časti medzi prvými.