PREROD SLOVNAFT Z VÝROBNEJ NA CUSTOMER CENTRIC FIRMU.
Pred zhruba mesiacom som pri návšteve čerpačky Slovnaft všimol treskaburger v ponuke.
Prekvapilo ma to a tak som si začal sumarizovať inovácie, ktoré v prospech zákazníka Slovnaft ostatné roky priniesol. A keďže ich bolo mnoho, poprosil som Antona Molnára - head of Corporate and Marketing - aby mi o týchto, aj chystaných zmenách porozprával. A tak je ďalším hosťom druhej série podcastov Generation.CX.
Čo sa v tejto epizóde dozviete?
Odkiaľ vietor začal fúkať pri zmene z product-centric na customer centric firmu; Ako sa dostali k tomu, že boli medzi prvými masovými používateľmi @Staffino; Prečo ešte stále vydávajú tlačený firemný zákaznícky magazín a ako zmenili jeho pozicioning obsahom; Koľko káv a hotdogov predávajú ročne, že sú najväčšími predajcami týchto produktov na Slovensku; Ako uvažovali pri vernostnom klube Bonus a pozicioningu; Prečo zmenili ašpiráciu z predaných litrov na prejdené km a ako do toho zapadá Slovnaft bajk; Veľmi komplexný prehľad o tom, ako riešia zákaznícku spätnú väzbu; Čo pre nich znamená prechod na digitálnu komunikáciu so zákazníkmi a ako do toho zapadajú ich nové mobilné aplikácie.......a mnoho iného zaujímavého v tradične šiestich prehľadných oblastiach.