PREROD SLOVNAFT Z VÝROBNEJ NA CUSTOMER CENTRIC FIRMU.

Pred zhruba mesiacom som pri návšteve čerpačky Slovnaft všimol treskaburger v ponuke.

Prekvapilo ma to a tak som si začal sumarizovať inovácie, ktoré v prospech zákazníka Slovnaft ostatné roky priniesol. A keďže ich bolo mnoho, poprosil som Antona Molnára – head of Corporate and Marketing – aby mi o týchto, aj chystaných zmenách porozprával. A tak je ďalším hosťom druhej série podcastov Generation.CX.

Čo sa v tejto epizóde dozviete?

  • Odkiaľ vietor začal fúkať pri zmene z product-centric na customer centric firmu;
  • Ako sa dostali k tomu, že boli medzi prvými masovými používateľmi @Staffino;
  • Prečo ešte stále vydávajú tlačený firemný zákaznícky magazín a ako zmenili jeho pozicioning obsahom;
  • Koľko káv a hotdogov predávajú ročne, že sú najväčšími predajcami týchto produktov na Slovensku;
  • Ako uvažovali pri vernostnom klube Bonus a pozicioningu;
  • Prečo zmenili ašpiráciu z predaných litrov na prejdené km a ako do toho zapadá Slovnaft bajk;
  • Veľmi komplexný prehľad o tom, ako riešia zákaznícku spätnú väzbu;
  • Čo pre nich znamená prechod na digitálnu komunikáciu so zákazníkmi a ako do toho zapadajú ich nové mobilné aplikácie…

….a mnoho iného zaujímavého v tradične šiestich prehľadných oblastiach.