V najnovšej epizóde podcastu sa s Janou Malaga pozrieme na top 3 trendy v influencer marketingu pre rok 2024:

  1. TikTok je na vzostupe: Treba zvážiť, či je táto platforma pre vašu značku vhodná, s ohľadom na slabú penetráciu a výzvy spojené s Gen Z užívateľmi.

  2. Multichannel influencer marketing: Pre úspešné kampane je dôležité osloviť cieľovú skupinu na viacerých platformách, vrátane TikToku, Instagramu a YouTube.

  3. Online reputačný manažment: Značky by mali považovať influencerov nielen za tvorcov obsahu, ale aj za zákazníkov. Týmto spôsobom môžu získať referencie a posilniť svoju dôveryhodnosť.

Zisti, ktorý z týchto trendov je pre vašu značku najvhodnejší.

Počúvajte náš podcast a čítajte blog Contedy pre viac informácií o týchto témach a ďalších trendoch v oblasti influencer marketingu.

Send in a voice message: https://podcasters.spotify.com/pod/show/jana-malaga/message