Udržateľná cenotvorba jazykového lektora súvisí vo veľkej miere so sebahodnotou daného voľnonožca, no sebahodnota nie je ten najurčujúcejší faktor, podľa ktorého by sme si my lektori mali nastavovať ceny našich služieb. 

Vždy platí zákon ponuky a dopytu. Ak chcete svoje lektorstvo posúvať na vyššiu úroveň, mali by ste vedieť svojimi službami odpovedať na to, po čom je prirodzený dopyt a vytvoriť kurz či produkt, ktorý študentov osloví a bude im na osoh. Ako na to? Dobrým začiatkom môže byť  kurz Stratégia lektorskej značky, v ktorom sa naučíte urobiť si analýzu trhu, prieskum konkurencie a definovať si plán svojej lektorskej značky. Viac info o kurze, ako aj recenzie absolventov si môžete pozrieť tu na webe www.akademialektorov.sk

Ak sa so mnou chcete skontaktovať, poteším sa vašej správe na instagrame @akademialektorov či cez email [email protected]

Majte krásny deň, priatelia! 🙂

Kika