Keď sa hovorí o budovaní lektorskej značky, väčšinou dostanete rady ako:

  • odlíšte sa od konkurencie
  • vymyslite si kreatívny názov a zvoľte si  brandové farby
  • tvorte kvalitný obsah, ktorý publikum vzdeláva a zabáva
  • publikuje pravidelne reels a videá

Všetky vyššie spomenuté rady majú zmysel, no pri budovaní značky netreba zabúdať na 1 vec, ktorá je lepšia než akýkoľvek marketing či platená reklama a to sú ambasádori vašej značky, a.k.a. vaši bývalí študenti, ktorí vaše dobré meno šíria ďalej tým najprirodzenejším spôsobom. 

Koniec koncov, vaša značka, to nie je váš web či brandové farby, ale je to práve TEN pocit, ktorý v ľuďoch vyvolávate, tie asociácie, ktoré s vami majú.

Túžite si vybudovať  kvalitnú, úspešnú a udržateľnú značku? Prihláste sa do kurzu Stratégia lektorskej značky.