Epizódy

#273 AKO NEPRÍSŤ O BUDGET: Kampaň nie je záchranné koleso
Celú epizódu nájdete na LEVOSPHERE HeroHero kanáli. Jedna kampaň ročne značku neurobí. A zľavy nie sú stratégia.Silvia Žuffa, senior stratég…
Celú epizódu nájdete na LEVOSPHERE HeroHero kanáli. Jedna kampaň ročne značku neurobí. A zľavy nie sú stratégia.Silvia Žuffa, senior stratég…

#272 LINKBUILDING BUDUJE VZŤAHY: Nie je to málo muziky za veľa roboty?
Svet linkbuildingu so Zdeňkom Dvořákom, známym pod značkou Linki. Dozviete sa, čo webové odkazy skutočne znamenajú pre SEO, ako vzniká…
Svet linkbuildingu so Zdeňkom Dvořákom, známym pod značkou Linki. Dozviete sa, čo webové odkazy skutočne znamenajú pre SEO, ako vzniká…

#271 Najprv slovo, potom obraz: Stratégia, základ značky!
🎧 Celý rozhovor nájdeš na HeroHero 👉 herohero.co/levosphere 14 DNÍ je obsah otvorený pre všetkých! 🎙️ Čo bolo skôr: obraz…
🎧 Celý rozhovor nájdeš na HeroHero 👉 herohero.co/levosphere 14 DNÍ je obsah otvorený pre všetkých! 🎙️ Čo bolo skôr: obraz…

#270 ESENCIA JEDINEČNOSTI: Marketing v regulovanom segmente
Značka PLOOM a jej špecifický prístup v segmente tabakových produktov. S marketingovou odborníčkou Lýdiou Valentovou diskutujeme o tom, ako sa PLOOM odlišuje od tradičných značiek…
Značka PLOOM a jej špecifický prístup v segmente tabakových produktov. S marketingovou odborníčkou Lýdiou Valentovou diskutujeme o tom, ako sa PLOOM odlišuje od tradičných značiek…

#269 RITSON VS. SHARP: Rozdielne svety marketingu
Jindřich Fáborský je founder Marketing Festivalu, projektov Digisemestr a Hack Your Way či motorkárskeho média Jednoustopou. Prezradil, ako sa mu…
Jindřich Fáborský je founder Marketing Festivalu, projektov Digisemestr a Hack Your Way či motorkárskeho média Jednoustopou. Prezradil, ako sa mu…

#268 JEDNA VETA NESTAČÍ: Prečo positioning rozhoduje o úspechu
Ponorili sme sa do témy positioningu a stratégie značiek. Čo je positioning a akú úlohu hrá v procese vytvárania stratégie…
Ponorili sme sa do témy positioningu a stratégie značiek. Čo je positioning a akú úlohu hrá v procese vytvárania stratégie…

#267 PRÍBEH O PODCASTOCH: Cesta k novým klientom cez firemný podcast?
Peter Chodelka, autor podcastu Podnicast, a Blažej Černák, spolu s Petrom spoluzakladateľ podcastového štúdia Brept, sa denne pohybujú vo svete…
Peter Chodelka, autor podcastu Podnicast, a Blažej Černák, spolu s Petrom spoluzakladateľ podcastového štúdia Brept, sa denne pohybujú vo svete…

#266 ČISTÁ STRATÉGIA, ŽIADNA NÁHODA: Live w/GUDVIO
V tejto špeciálnej epizóde sme boli priamo pri tom – pri oficiálnom predstavení značky GUDVIO. Nahrávali sme naživo z eventu,…
V tejto špeciálnej epizóde sme boli priamo pri tom – pri oficiálnom predstavení značky GUDVIO. Nahrávali sme naživo z eventu,…

#265 PERNÍČKY ZLATOM VYBÍJANÉ: Tajomstvo Brand Momentum
Anka a Naďa odhaľujú, ako pomocou konceptu, založeného v Levosphere, Brand Momentum dokážu značky využiť príležitosti na vytváranie silnej hodnoty….
Anka a Naďa odhaľujú, ako pomocou konceptu, založeného v Levosphere, Brand Momentum dokážu značky využiť príležitosti na vytváranie silnej hodnoty….
Marketing v praxi - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Levosphere - Anna Sabolová, Naďa Kacera. Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Marketing v praxi je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Index, Influencer marketing od a po zet, Inteligentné Investovanie, Forbes Espresso on Air, Ekonómia ľudskou rečou.