Epizódy

#169 Martin Knut – Aký je rozdiel medzi stratégom a kreatívcom?
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Martin Knut je spoluzakladateľom a dlhé roky bol aj riaditeľom v Lige za duševné zdravie, kde je…
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Martin Knut je spoluzakladateľom a dlhé roky bol aj riaditeľom v Lige za duševné zdravie, kde je…

#168 DASE – Dajú sa používať dáta tak, aby sa začali diať zmeny?
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Júlia Micháleková je spoluzakladateľkou a CEO v agentúre DASE. V nej sa ako prvá agentúra na Slovensku…
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Júlia Micháleková je spoluzakladateľkou a CEO v agentúre DASE. V nej sa ako prvá agentúra na Slovensku…

#167 JANKIV – Prečo sme začali predávať emóciu namiesto produktu?
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Jankiv je značka, ktorá popularizuje ručne vyrábaného plissé na Slovensku. Za svoje 6-ročné pôsobenie stihli získať cenné…
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Jankiv je značka, ktorá popularizuje ručne vyrábaného plissé na Slovensku. Za svoje 6-ročné pôsobenie stihli získať cenné…

#166 BONUS: Be Lenka – Ako vybudovať znalosť nového segmentu?
Juraj Fehervari je spoluzakladateľom spoločnosti Be Lenka, ktorá sa venuje vývoju, výskumu, výrobe a predaju barefoot obuvi. Podarilo sa im…
Juraj Fehervari je spoluzakladateľom spoločnosti Be Lenka, ktorá sa venuje vývoju, výskumu, výrobe a predaju barefoot obuvi. Podarilo sa im…

#166 Be Lenka – Ako vybudovať znalosť nového segmentu?
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Juraj Fehervari je spoluzakladateľom spoločnosti Be Lenka, ktorá sa venuje vývoju, výskumu, výrobe a predaju barefoot obuvi….
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Juraj Fehervari je spoluzakladateľom spoločnosti Be Lenka, ktorá sa venuje vývoju, výskumu, výrobe a predaju barefoot obuvi….

#165 Visibility – Kedy je výkonnostný marketing naozaj výkonný?
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Juraj Sasko je zakladateľom digitálnej agentúry Visibility, v ktorej sa denno-denne stretávajú s výkonnostným marketingom. Práve na…
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Juraj Sasko je zakladateľom digitálnej agentúry Visibility, v ktorej sa denno-denne stretávajú s výkonnostným marketingom. Práve na…

#164 Dajana Rodriguez – ako sa z handmade výrobcu stať veľkou značkou
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Dajana Rodriguez je úspešná slovenská značka, ktorej inšpiráciou sú slovenské tradície. Špecializujú sa na dizajn, navrhovanie, výrobu…
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Dajana Rodriguez je úspešná slovenská značka, ktorej inšpiráciou sú slovenské tradície. Špecializujú sa na dizajn, navrhovanie, výrobu…

#163 Vely – nepodceňujte stratégiu, prináša stabilitu a oporu značky
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Miroslava Sabolová je zakladateľkou mladej slovenskej značky Vely, ktorá prináša na trh komplexy šťavnatých vitamínov. Okrem toho,…
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Miroslava Sabolová je zakladateľkou mladej slovenskej značky Vely, ktorá prináša na trh komplexy šťavnatých vitamínov. Okrem toho,…

#162 Ako využiť marketingovú stratégiu pre rast e-shopu
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Anka a Naďa boli hostkami v rozhovore s Tomášom Vrtíkom z Expandeco, v ktorom sa rozprávali o…
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Anka a Naďa boli hostkami v rozhovore s Tomášom Vrtíkom z Expandeco, v ktorom sa rozprávali o…
Marketing v praxi - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Levosphere - Anna Sabolová, Naďa Kacera. Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Marketing v praxi je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Forbes Espresso on Air, Disinfo Report, buzzworld by gabo & peťo.