Epizódy

#150 Kontentino – ako premeniť problém na globálny biznis
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Bohuš Pokštefl je šéfom a spolumajiteľom Kontentina. Je to nástroj, vďaka ktorému je práca so sociálnymi sieťami…
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Bohuš Pokštefl je šéfom a spolumajiteľom Kontentina. Je to nástroj, vďaka ktorému je práca so sociálnymi sieťami…

#149 Michal Vašečka – Slováci, toto potrebujete počuť
viac informácii: https://www.levosphere.sk/ Michal Vašečka sa ako sociológ zaoberá otázkami populizmu, extrémizmu a občianskej spoločnosti. S Michalom sme nahrávali rozhovor…
viac informácii: https://www.levosphere.sk/ Michal Vašečka sa ako sociológ zaoberá otázkami populizmu, extrémizmu a občianskej spoločnosti. S Michalom sme nahrávali rozhovor…

#148 Prieskum v praxi – domýšľavosť sa nevypláca, dáta v prieskumoch áno
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Roman Pudmarčík sa v prieskumnej agentúre IPSOS venuje skúmaniu zákazníckej skúsenosti, spokojnosti a prieskumom verejnej mienky. V…
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Roman Pudmarčík sa v prieskumnej agentúre IPSOS venuje skúmaniu zákazníckej skúsenosti, spokojnosti a prieskumom verejnej mienky. V…

#147 Produktová tlačenka alias takto to v B2B nepôjde
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Stano Merc sa B2B biznisu venuje od roku 2012. Je spoluzakladateľom spoločnosti Diametro, ktorá pomáha B2B spoločnostiam…
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Stano Merc sa B2B biznisu venuje od roku 2012. Je spoluzakladateľom spoločnosti Diametro, ktorá pomáha B2B spoločnostiam…

#146 Nepredáva váš e-shop? Možno robíte niektorú z týchto chýb
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Michal Král je zakladateľom jedného z najväčších vyhľadávačov tovaru na slovenskom trhu Pricemania.sk a má tak bohaté…
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Michal Král je zakladateľom jedného z najväčších vyhľadávačov tovaru na slovenskom trhu Pricemania.sk a má tak bohaté…

#145 Lidl – škola využívania insightov pre všetkých
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Tomáš Bezák vedie komunikáciu Lidla v úseku, ktorý zastrešuje PR, CSR, Public affairs a internú komunikáciu. V…
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Tomáš Bezák vedie komunikáciu Lidla v úseku, ktorý zastrešuje PR, CSR, Public affairs a internú komunikáciu. V…

#144 Prieskum v praxi – Čo Slovák, to múdrosť. Ako sme sa zmenili?
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ IPSOS je prieskumná agentúra, ktorá pravidelne prichádza so zaujímavými prieskumami, štúdiami. Keďže cítime, že potrebujeme dať viac…
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ IPSOS je prieskumná agentúra, ktorá pravidelne prichádza so zaujímavými prieskumami, štúdiami. Keďže cítime, že potrebujeme dať viac…

#143 Pritiahnite si viac objednávok! Žiadna mágia, len 1 podstránka
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Simona Kubán, výkonná riaditeľka SCR interactive, pôsobí v oblasti digitálneho marketingu cez 15 rokov. V SCR interactive…
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Simona Kubán, výkonná riaditeľka SCR interactive, pôsobí v oblasti digitálneho marketingu cez 15 rokov. V SCR interactive…

#142 Ďalší nápad prosím! Okej. Kreatíva však nie je len o nápadoch
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Andrej Csino pracuje v reklame už takmer 20 rokov a od roku 2010 pôsobí ako creative &…
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Andrej Csino pracuje v reklame už takmer 20 rokov a od roku 2010 pôsobí ako creative &…
Marketing v praxi - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Levosphere - Anna Sabolová, Naďa Kacera. Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Marketing v praxi je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Forbes Espresso on Air, Disinfo Report, buzzworld by gabo & peťo.