Epizódy

#140 Odkrytá podstata marketingu očami profesora UK
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Peter Štarchoň je profesorom a vedúcim katedry marketingu na Fakulte manažmentu UK. Venuje sa novým trendom v…
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Peter Štarchoň je profesorom a vedúcim katedry marketingu na Fakulte manažmentu UK. Venuje sa novým trendom v…

#139 Magazín Stratégie – evergreen v marketingovom svete
Petra Ševčíková je šéfredaktorkou mesačníka Stratégie, ktorý je moderným evergreenom v marketingovom svete. Petra nám prezrádza informácie z jeho pozadia…
Petra Ševčíková je šéfredaktorkou mesačníka Stratégie, ktorý je moderným evergreenom v marketingovom svete. Petra nám prezrádza informácie z jeho pozadia…

#138 Ako využiť marketingové 4P pre strategické riadenie e-shopu
Anka Sabolová a Naďa Kacera boli pred časom hostkami v rozhovore s Michalom Králom z Pricemanie. Keďže mal rozhovor úspech,…
Anka Sabolová a Naďa Kacera boli pred časom hostkami v rozhovore s Michalom Králom z Pricemanie. Keďže mal rozhovor úspech,…

#137 Trh práce sa mení, mali by sme zmeniť aj náš prístup
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Dominik Hamaj, spoluzakladateľ SAIDE, má ako mladý človek bohaté skúsenosti s uplatňovaním sa na trhu práce a…
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Dominik Hamaj, spoluzakladateľ SAIDE, má ako mladý človek bohaté skúsenosti s uplatňovaním sa na trhu práce a…

#136 Expanzia stojí … za vyskúšanie, ak viete, ako na to
Tomáš Vrtík, e-commerce špecialista a CEO v spoločnosti Expandeco, je hosťom podcastu, v ktorom sa rozprávame o expanzii e-shopu do…
Tomáš Vrtík, e-commerce špecialista a CEO v spoločnosti Expandeco, je hosťom podcastu, v ktorom sa rozprávame o expanzii e-shopu do…

#135 Ako dosiahnuť, aby zákazníci robili, čo chcete
Veronika Šustrová je koučka a zaoberá sa neurovedami a evolučnou psychológiou. Spolu sa rozprávame o neuromarketingu, ktorý je stále tak…
Veronika Šustrová je koučka a zaoberá sa neurovedami a evolučnou psychológiou. Spolu sa rozprávame o neuromarketingu, ktorý je stále tak…

#134 Ako boostovať kampane efektívnejšie vďaka STDC modelu
Róbert Lelkes, ktorý pôsobí v Adscademy, sa zaoberá automatizáciou procesov, kampaní, personalizáciou a inováciami. V podcaste sa spolu rozprávame o…
Róbert Lelkes, ktorý pôsobí v Adscademy, sa zaoberá automatizáciou procesov, kampaní, personalizáciou a inováciami. V podcaste sa spolu rozprávame o…

#133 Ako vďaka insightu našla značka Dobré médiá dieru na trhu
Róbert Sedlák je generálnym riaditeľom mediálneho domu Dobré médiá, v rámci ktorého sa zameriavajú na dobré správy. Pod ním vznikli…
Róbert Sedlák je generálnym riaditeľom mediálneho domu Dobré médiá, v rámci ktorého sa zameriavajú na dobré správy. Pod ním vznikli…

#132 Obalový dizajn – originálničiť, alebo sa držať normy?
Kedy naposledy vás presvedčil obal produktu o tom, aby ste si daný produkt kúpili? Často to možno vnímame nepodvedome, ale…
Kedy naposledy vás presvedčil obal produktu o tom, aby ste si daný produkt kúpili? Často to možno vnímame nepodvedome, ale…
Marketing v praxi - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Levosphere - Anna Sabolová, Naďa Kacera. Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Marketing v praxi je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Forbes Espresso on Air, Disinfo Report, buzzworld by gabo & peťo.