Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Epizódy
#136 Expanzia stojí … za vyskúšanie, ak viete, ako na to
Tomáš Vrtík, e-commerce špecialista a CEO v spoločnosti Expandeco, je hosťom podcastu, v ktorom sa rozprávame o expanzii e-shopu do…
Tomáš Vrtík, e-commerce špecialista a CEO v spoločnosti Expandeco, je hosťom podcastu, v ktorom sa rozprávame o expanzii e-shopu do…
#135 Ako dosiahnuť, aby zákazníci robili, čo chcete
Veronika Šustrová je koučka a zaoberá sa neurovedami a evolučnou psychológiou. Spolu sa rozprávame o neuromarketingu, ktorý je stále tak…
Veronika Šustrová je koučka a zaoberá sa neurovedami a evolučnou psychológiou. Spolu sa rozprávame o neuromarketingu, ktorý je stále tak…
#134 Ako boostovať kampane efektívnejšie vďaka STDC modelu
Róbert Lelkes, ktorý pôsobí v Adscademy, sa zaoberá automatizáciou procesov, kampaní, personalizáciou a inováciami. V podcaste sa spolu rozprávame o…
Róbert Lelkes, ktorý pôsobí v Adscademy, sa zaoberá automatizáciou procesov, kampaní, personalizáciou a inováciami. V podcaste sa spolu rozprávame o…
#133 Ako vďaka insightu našla značka Dobré médiá dieru na trhu
Róbert Sedlák je generálnym riaditeľom mediálneho domu Dobré médiá, v rámci ktorého sa zameriavajú na dobré správy. Pod ním vznikli…
Róbert Sedlák je generálnym riaditeľom mediálneho domu Dobré médiá, v rámci ktorého sa zameriavajú na dobré správy. Pod ním vznikli…
#132 Obalový dizajn – originálničiť, alebo sa držať normy?
Kedy naposledy vás presvedčil obal produktu o tom, aby ste si daný produkt kúpili? Často to možno vnímame nepodvedome, ale…
Kedy naposledy vás presvedčil obal produktu o tom, aby ste si daný produkt kúpili? Často to možno vnímame nepodvedome, ale…
#131 Kávoholik – aj dobrá káva potrebuje dobrú stratégiu
V ďalšej epizóde Marketing v praxi sme vyspovedali predstaviteľov značky Kávoholik – riaditeľa Jána Hoľka a marketingovú riaditeľku Danku Capákovú….
V ďalšej epizóde Marketing v praxi sme vyspovedali predstaviteľov značky Kávoholik – riaditeľa Jána Hoľka a marketingovú riaditeľku Danku Capákovú….
#130 Tieto chyby pri stratégii určite nerobte
Prinášame vám špeciálnu epizódu z našej dielne. V podcaste sa rozprávame o tom, čo je to biznis marketingová stratégia a…
Prinášame vám špeciálnu epizódu z našej dielne. V podcaste sa rozprávame o tom, čo je to biznis marketingová stratégia a…
#129 Etika pre marketérov – ako má vyzerať reklama
Eva Tiko Rajčáková, výkonná riaditeľka Rady pre reklamu, sa venuje problematike etickej samoregulácie reklamy a novým trendom v marketingovej komunikácii….
Eva Tiko Rajčáková, výkonná riaditeľka Rady pre reklamu, sa venuje problematike etickej samoregulácie reklamy a novým trendom v marketingovej komunikácii….
Rok 2021 očami Levosphere
2021 ďakujeme ti za posilnenie, 2022 vitaj a buď ešte lepší! Zo 💗 vám všetkým prajeme, aby bol ďalší rok…
2021 ďakujeme ti za posilnenie, 2022 vitaj a buď ešte lepší! Zo 💗 vám všetkým prajeme, aby bol ďalší rok…
Marketing v praxi - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Levosphere - Anna Sabolová, Naďa Kacera. Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Marketing v praxi je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Espresso on Air, Michal Truban Podcast, buzzworld by gabo & peťo, Na rovinu o podnikaní.