Epizódy

#125 Sila influencer marketingu na Slovensku
Jana Malaga je zakladateľkou ankety BLOGER ROKA, projektu Asociácia blogerov a influencerov a agentúry Content agency, ktorá sa zameriava na…
Jana Malaga je zakladateľkou ankety BLOGER ROKA, projektu Asociácia blogerov a influencerov a agentúry Content agency, ktorá sa zameriava na…

#124 Blockchain a kryptomeny marketingovou optikou
Peter Dendis, ktorý pôsobí vo FinTech platforme Salus Populi, sa špecializuje na blockchain a kryptomeny. Práve týmto témam venujeme tento…
Peter Dendis, ktorý pôsobí vo FinTech platforme Salus Populi, sa špecializuje na blockchain a kryptomeny. Práve týmto témam venujeme tento…

#123 Design thinking – keď značka rozmýšľa za nás
Michaela Fuleková má bohaté skúsenosti v oblasti zákazníckej skúsenosti a špecializuje sa na oblasť design thinking. Práve on môže byť…
Michaela Fuleková má bohaté skúsenosti v oblasti zákazníckej skúsenosti a špecializuje sa na oblasť design thinking. Práve on môže byť…

#122 Ako na SEO, ktoré sa bude páčiť Google
Filip Škultéty je riaditeľom online marketingovej agentúry Glidy. Jeho hlavnou špecializáciou je marketing vo vyhľadávačoch, čiže SEO a PPC kampane….
Filip Škultéty je riaditeľom online marketingovej agentúry Glidy. Jeho hlavnou špecializáciou je marketing vo vyhľadávačoch, čiže SEO a PPC kampane….

#121 Kotler v praxi 16. diel – komunikácia vs. komunikačný mix
V podcaste si približujeme posledné P z Kotlerového marketingového mixu, ktorým je promotion, teda komunikácia. Zoznamujeme sa so 4 nástrojmi…
V podcaste si približujeme posledné P z Kotlerového marketingového mixu, ktorým je promotion, teda komunikácia. Zoznamujeme sa so 4 nástrojmi…

#120 Ako začať s e-shopom cez Shoptet
Ivo Mrena je produktový a marketingový manažér spoločnosti Shoptet, ktorá ponúka e-commerce riešenie, na ktorom si podnikateľ môže postaviť svoj…
Ivo Mrena je produktový a marketingový manažér spoločnosti Shoptet, ktorá ponúka e-commerce riešenie, na ktorom si podnikateľ môže postaviť svoj…

#119 Ako šíriť videoobsah na YouTube
Mária Plačková, spolumajiteľka agentúry ARYS Media, sa špecializuje na online marketing a YouTube. V rozhovore sa rozprávame práve o YouTube,…
Mária Plačková, spolumajiteľka agentúry ARYS Media, sa špecializuje na online marketing a YouTube. V rozhovore sa rozprávame práve o YouTube,…

#118 Na čo myslieť pri expanzii e-shopu
Slávka Kollárová je spolumajiteľka slovenskej dizajnovej značky INSPIO, ktorá pôsobí vo viac ako 11 krajinách, a tak má bohaté skúsenosti…
Slávka Kollárová je spolumajiteľka slovenskej dizajnovej značky INSPIO, ktorá pôsobí vo viac ako 11 krajinách, a tak má bohaté skúsenosti…

#117 Praktické tipy ako na sociálne siete
Tamara Rogožníková Gončarová je marketérka a konzultantka pre komunikáciu na sociálnych sieťach. Je autorkou kníh, kurzov a e-bookov, prostredníctvom ktorých…
Tamara Rogožníková Gončarová je marketérka a konzultantka pre komunikáciu na sociálnych sieťach. Je autorkou kníh, kurzov a e-bookov, prostredníctvom ktorých…
Marketing v praxi - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Levosphere - Anna Sabolová, Naďa Kacera. Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Marketing v praxi je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Index, Influencer marketing od a po zet, Inteligentné Investovanie, Forbes Espresso on Air, Ekonómia ľudskou rečou.