Epizódy

#115 Vízia – nebojte sa snívať srdcom, zákazníci vás budú nasledovať
Vízia je dôležitá. O tom vás presvedčí rozhovor s Ankou a Naďou, ktoré boli hostkami v livestreame s Otvorenou hrou,…
Vízia je dôležitá. O tom vás presvedčí rozhovor s Ankou a Naďou, ktoré boli hostkami v livestreame s Otvorenou hrou,…

#114 Ako je brand marketing prepojený s emóciami ľudí
Denisa Pernicová, marketingová manažérka Billy, nám v podcaste vecne a zrozumiteľne rozpráva o téme marketingu značky a prakticky nám to…
Denisa Pernicová, marketingová manažérka Billy, nám v podcaste vecne a zrozumiteľne rozpráva o téme marketingu značky a prakticky nám to…

#113 Ako na tlačoviny s pridanou hodnotou
Lukáš Písecký, ktorý vedie spoločnosť DIW print, nám v podcaste rozpráva o praktickom prepojení tlače a marketingu. Rozprávame sa o…
Lukáš Písecký, ktorý vedie spoločnosť DIW print, nám v podcaste rozpráva o praktickom prepojení tlače a marketingu. Rozprávame sa o…

#112 Kotler v praxi 15. diel – podstata maloobchodu vs. veľkoobchodu
V ďalšej epizóde zo série Kotler v praxi si približujeme podstatu, význam a úlohy maloobchodu a veľkoobchodu v distribučnom kanáli….
V ďalšej epizóde zo série Kotler v praxi si približujeme podstatu, význam a úlohy maloobchodu a veľkoobchodu v distribučnom kanáli….

#111 Na čom stojí email marketing bez spamu?
Jožko Kozák je majiteľom úspešného e-shopu top-nechty.sk, ktorý je teraz už známy pod značkou Noezon. V podcaste sa spolu rozprávame…
Jožko Kozák je majiteľom úspešného e-shopu top-nechty.sk, ktorý je teraz už známy pod značkou Noezon. V podcaste sa spolu rozprávame…

#110 SVÄG TO GO – kaviareň v rukách marketéra
Martina Králová si počas svojej kariéry prešla viacerými pracovnými skúsenosťami, ktoré presahujú výrazne aj do marketingu. Tie aktuálne využíva ako…
Martina Králová si počas svojej kariéry prešla viacerými pracovnými skúsenosťami, ktoré presahujú výrazne aj do marketingu. Tie aktuálne využíva ako…

#109 Online nakupovanie – štatistiky, fakty a rady
Juraj Szeghy pôsobí v agentúre Ipsos, kde vedie tím zameraný na projekty mystery shopping. V podcaste sa spolu rozprávame na…
Juraj Szeghy pôsobí v agentúre Ipsos, kde vedie tím zameraný na projekty mystery shopping. V podcaste sa spolu rozprávame na…

#108 Markíza a Teleráno – tajomstvo ich úspechu
Zuzana Štelbaská, šéfredaktorka magazínu Reflex, Počasia aj Telerána a Michal Borec, riaditeľ PR a marketingu v televízii Markíza, sú hosťami…
Zuzana Štelbaská, šéfredaktorka magazínu Reflex, Počasia aj Telerána a Michal Borec, riaditeľ PR a marketingu v televízii Markíza, sú hosťami…

#107 Kotler v praxi 14. diel – základná teória distribúcie
Rozhodovanie o marketingových kanáloch patrí medzi najdôležitejšie rozhodnutia, pred ktorými stojí manažment každej spoločnosti, pretože to má vplyv na všetky…
Rozhodovanie o marketingových kanáloch patrí medzi najdôležitejšie rozhodnutia, pred ktorými stojí manažment každej spoločnosti, pretože to má vplyv na všetky…
Marketing v praxi - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Levosphere - Anna Sabolová, Naďa Kacera. Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Marketing v praxi je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Index, Influencer marketing od a po zet, Inteligentné Investovanie, Forbes Espresso on Air, Ekonómia ľudskou rečou.