Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Epizódy
#85 Lokálny marketing – keď je prevádzku vidieť
Ján Laurenčík je riaditeľom výkonnostnej marketingovej agentúry Basta Digital. V podcaste sa spolu rozprávame na zaujímavú tému lokálny marketing, ktorá…
Ján Laurenčík je riaditeľom výkonnostnej marketingovej agentúry Basta Digital. V podcaste sa spolu rozprávame na zaujímavú tému lokálny marketing, ktorá…
#84 KOTLER V PRAXI 9. diel – Teória positioningu
V marketingu sa často využíva pojem pozícia na trhu, inak nazývaný brand positioning. V podcaste si vysvetľujeme čo to znamená,…
V marketingu sa často využíva pojem pozícia na trhu, inak nazývaný brand positioning. V podcaste si vysvetľujeme čo to znamená,…
#83 Michal Vašečka – Slováci pohľadom sociológa
Michal Vašečka je na Slovensku známy v mnohých oblastiach. My sme si ho do podcastu pozvali ako sociológa. Rozprávame sa…
Michal Vašečka je na Slovensku známy v mnohých oblastiach. My sme si ho do podcastu pozvali ako sociológa. Rozprávame sa…
#82 Svetové obchodné trendy
Erika Falťanová je certifikovaná koučka, trénerka a konzultantka pre obchod a leadership a pôsobí aj ako viceprezidetka Rady ICF Slovak…
Erika Falťanová je certifikovaná koučka, trénerka a konzultantka pre obchod a leadership a pôsobí aj ako viceprezidetka Rady ICF Slovak…
#81 Digitálny marketing – kreativita a idea vyhrávajú
Martin Kukoľ takmer štyri roky pôsobí v reklamnej agentúre Socialists so zameraním na sociálne siete a digitálne médiá, kde momentálne…
Martin Kukoľ takmer štyri roky pôsobí v reklamnej agentúre Socialists so zameraním na sociálne siete a digitálne médiá, kde momentálne…
#80 KOTLER V PRAXI 8. diel – 4 stratégie výberu cieľovej skupiny
V minulom podcaste zo série Kotler v praxi sme sa naučili ako segmentovať trh. V tomto podcaste nadväzujeme na túto…
V minulom podcaste zo série Kotler v praxi sme sa naučili ako segmentovať trh. V tomto podcaste nadväzujeme na túto…
#79 Bory Mall – Ako na marketing nákupného centra?
Marián Hornyák, ktorý je marketingovým manažérom Bory Mall, nám v podcaste približuje marketing nákupných centier. V podcaste sa dozvedáme, ako…
Marián Hornyák, ktorý je marketingovým manažérom Bory Mall, nám v podcaste približuje marketing nákupných centier. V podcaste sa dozvedáme, ako…
#78 Tatrabanka – Bejby Blue, prvá digitálna osobnosť na Slovensku
Dominika Gaburová pôsobí v Tatra Banke ako brand manažérka na oddelení marketingovej komunikácie a Juraj Kováč je kreatívnym riaditeľom v…
Dominika Gaburová pôsobí v Tatra Banke ako brand manažérka na oddelení marketingovej komunikácie a Juraj Kováč je kreatívnym riaditeľom v…
#77 Lifestyle prieskum – Slováci očami dát
Ján Hudák a Alexandra Martináková pôsobia v prieskumnej agentúre Kantar, ktorá od roku 2006 robí prieskum Lifestyle. V prieskume sa…
Ján Hudák a Alexandra Martináková pôsobia v prieskumnej agentúre Kantar, ktorá od roku 2006 robí prieskum Lifestyle. V prieskume sa…
Marketing v praxi - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Levosphere - Anna Sabolová, Naďa Kacera. Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Marketing v praxi je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Inteligentné Investovanie, Forbes Espresso on Air, Index, Mentalita Foundera.