Epizódy

#45 Vplyv osobnej značky na komunikáciu
Zuzana Kovačič Hanzelová hovorí: “Sociálne média umožňujú to, že ľudia dávajú hneď spätnú väzbu. Veľká časť úspechu je autenticita.” Osobná…
Zuzana Kovačič Hanzelová hovorí: “Sociálne média umožňujú to, že ľudia dávajú hneď spätnú väzbu. Veľká časť úspechu je autenticita.” Osobná…

#44 ŠPECIÁL – Sonda do komunikácie počas pandémie
Róbert Slovák, zakladateľ a kreatívny riaditeľ v agentúre Róbert Slovák a jeho priatelia, hovorí: “Za značkami stoja reálni ľudia, tí…
Róbert Slovák, zakladateľ a kreatívny riaditeľ v agentúre Róbert Slovák a jeho priatelia, hovorí: “Za značkami stoja reálni ľudia, tí…

#43 O podcastoch a ich monetizácii
Dan Tržil, podcast expert a jeden z prvých, ktorý začal s podcastami v ČR a SR s úspešným podcastom Proti…
Dan Tržil, podcast expert a jeden z prvých, ktorý začal s podcastami v ČR a SR s úspešným podcastom Proti…

#42 BONUS – Ako pristúpiť k značke zamestnávateľa
Anka Sabolová a Naďa Kacera hovoria: “Zamestnanci vás tiež musia kúpiť. Vyberajú si vás tak, ako spotrebiteľ produkty.” Demografická krivka…
Anka Sabolová a Naďa Kacera hovoria: “Zamestnanci vás tiež musia kúpiť. Vyberajú si vás tak, ako spotrebiteľ produkty.” Demografická krivka…

#41 Ako vytvorili značku pre zamestnancov v LIDL
Veronika Bátorová, HR Marketing Team Leader v spoločnosti Lidl, hovorí: “Lidl je síce diskont, ale nie je diskontný zamestnávateľ. Cieľom…
Veronika Bátorová, HR Marketing Team Leader v spoločnosti Lidl, hovorí: “Lidl je síce diskont, ale nie je diskontný zamestnávateľ. Cieľom…

#40 Keď slogan je viac ako tisíc slov
Andrea Kmeťová hovorí: “Slogan je prvou bránou klienta k značke. Mal by byť autentický a pravdivý. Klient vás odhalí veľmi…
Andrea Kmeťová hovorí: “Slogan je prvou bránou klienta k značke. Mal by byť autentický a pravdivý. Klient vás odhalí veľmi…

#39 Stratégia sociálnych sietí
Marek Didák, creative director a spoluzakladateľ agentúry Hype “V krízovej situácii je obrovskou chybou prestať komunikovať.” hovorí Marek Didák Stratégia…
Marek Didák, creative director a spoluzakladateľ agentúry Hype “V krízovej situácii je obrovskou chybou prestať komunikovať.” hovorí Marek Didák Stratégia…

#38 Cesta od myšlienky k úspešnému produktu Miomat
Simona radí: “Výsledky sa nedostavujú zo dňa na deň. Ak ľudia chcú hľadať skratky v tom, že urobia boom za…
Simona radí: “Výsledky sa nedostavujú zo dňa na deň. Ak ľudia chcú hľadať skratky v tom, že urobia boom za…

#37 ŠPECIÁL – Korona – skúška charakteru v marketingu
Anka Sabolová a Naďa Kacera, zakladateľky a majiteľky Levosphere, radia podnikateľom, ako si môžu sami poradiť v novej situácii. Hovoria:…
Anka Sabolová a Naďa Kacera, zakladateľky a majiteľky Levosphere, radia podnikateľom, ako si môžu sami poradiť v novej situácii. Hovoria:…
Marketing v praxi - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Levosphere - Anna Sabolová, Naďa Kacera. Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Marketing v praxi je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Disinfo Report, Michal Truban Podcast, FURT NIEČO S PENIAZMI.