Epizódy

#51 Sladký online svet značky Domčine laskonky
Dominika Onofrejová, majiteľka značky Domčine laskonky, vybudovala úspešnú cukrársku značku a nebojíme sa povedať, že až lovebrand. Ako hovorí: „Od…
Dominika Onofrejová, majiteľka značky Domčine laskonky, vybudovala úspešnú cukrársku značku a nebojíme sa povedať, že až lovebrand. Ako hovorí: „Od…

#50 KOTLER V PRAXI 1. diel – 5 koncepcií marketingového riadenia
Philip Kotler je považovaný za najznámejšiu osobnosť marketingu vo svete. Radil a prednášal mnohým spoločnostiam o tom, ako uplatňovať ekonomické…
Philip Kotler je považovaný za najznámejšiu osobnosť marketingu vo svete. Radil a prednášal mnohým spoločnostiam o tom, ako uplatňovať ekonomické…

#49 Kreatíva vs. kreativita a kampaň Dedoles
Radovan Andrej Grežo, úspešný freelance Creative Director a copywriter, ktorý stojí za aktuálnou kampaňou Dedoles – Škrečky v ponožkách, hovorí:…
Radovan Andrej Grežo, úspešný freelance Creative Director a copywriter, ktorý stojí za aktuálnou kampaňou Dedoles – Škrečky v ponožkách, hovorí:…

O podcaste LEVOSPHERE – marketing v praxi
Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale…
Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale…

#48 Biznis príbeh, keď dodávateľom je Čína
Alica Reháková, Slovenka, ktorá si na svoj biznis nápad našla dodávateľov v Číne a uspela na trhu v Čile. A…
Alica Reháková, Slovenka, ktorá si na svoj biznis nápad našla dodávateľov v Číne a uspela na trhu v Čile. A…

#47 Marketingové 4P značky Chutné Kytice
Ľuboš Bednár, spolumajiteľ rodinnej spoločnosti Frutia, ko prvý priniesol na Slovensko nápad tvorby kytíc z čerstvého ovocia a čokolády, ktoré…
Ľuboš Bednár, spolumajiteľ rodinnej spoločnosti Frutia, ko prvý priniesol na Slovensko nápad tvorby kytíc z čerstvého ovocia a čokolády, ktoré…

#46 ŠPECIÁL – 3 rôzne skúsenosti s marketingom v kríze (panelová diskusia)
Anka Sabolová a Naďa Kacera sa v LIVE panelovej diskusii pýtali 3 rôznych hostí na otázky týkajúce sa krízy spôsobenej…
Anka Sabolová a Naďa Kacera sa v LIVE panelovej diskusii pýtali 3 rôznych hostí na otázky týkajúce sa krízy spôsobenej…

#45 Vplyv osobnej značky na komunikáciu
Zuzana Kovačič Hanzelová hovorí: “Sociálne média umožňujú to, že ľudia dávajú hneď spätnú väzbu. Veľká časť úspechu je autenticita.” Osobná…
Zuzana Kovačič Hanzelová hovorí: “Sociálne média umožňujú to, že ľudia dávajú hneď spätnú väzbu. Veľká časť úspechu je autenticita.” Osobná…

#44 ŠPECIÁL – Sonda do komunikácie počas pandémie
Róbert Slovák, zakladateľ a kreatívny riaditeľ v agentúre Róbert Slovák a jeho priatelia, hovorí: “Za značkami stoja reálni ľudia, tí…
Róbert Slovák, zakladateľ a kreatívny riaditeľ v agentúre Róbert Slovák a jeho priatelia, hovorí: “Za značkami stoja reálni ľudia, tí…
Marketing v praxi - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Levosphere - Anna Sabolová, Naďa Kacera. Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Marketing v praxi je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Forbes Espresso on Air, Ekonómia ľudskou rečou, Michal Truban Podcast, Inteligentné Investovanie.