Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Epizódy

#43 O podcastoch a ich monetizácii
Dan Tržil, podcast expert a jeden z prvých, ktorý začal s podcastami v ČR a SR s úspešným podcastom Proti…
Dan Tržil, podcast expert a jeden z prvých, ktorý začal s podcastami v ČR a SR s úspešným podcastom Proti…

#42 BONUS – Ako pristúpiť k značke zamestnávateľa
Anka Sabolová a Naďa Kacera hovoria: “Zamestnanci vás tiež musia kúpiť. Vyberajú si vás tak, ako spotrebiteľ produkty.” Demografická krivka…
Anka Sabolová a Naďa Kacera hovoria: “Zamestnanci vás tiež musia kúpiť. Vyberajú si vás tak, ako spotrebiteľ produkty.” Demografická krivka…

#41 Ako vytvorili značku pre zamestnancov v LIDL
Veronika Bátorová, HR Marketing Team Leader v spoločnosti Lidl, hovorí: “Lidl je síce diskont, ale nie je diskontný zamestnávateľ. Cieľom…
Veronika Bátorová, HR Marketing Team Leader v spoločnosti Lidl, hovorí: “Lidl je síce diskont, ale nie je diskontný zamestnávateľ. Cieľom…

#40 Keď slogan je viac ako tisíc slov
Andrea Kmeťová hovorí: “Slogan je prvou bránou klienta k značke. Mal by byť autentický a pravdivý. Klient vás odhalí veľmi…
Andrea Kmeťová hovorí: “Slogan je prvou bránou klienta k značke. Mal by byť autentický a pravdivý. Klient vás odhalí veľmi…

#39 Stratégia sociálnych sietí
Marek Didák, creative director a spoluzakladateľ agentúry Hype “V krízovej situácii je obrovskou chybou prestať komunikovať.” hovorí Marek Didák Stratégia…
Marek Didák, creative director a spoluzakladateľ agentúry Hype “V krízovej situácii je obrovskou chybou prestať komunikovať.” hovorí Marek Didák Stratégia…

#38 Cesta od myšlienky k úspešnému produktu Miomat
Simona radí: “Výsledky sa nedostavujú zo dňa na deň. Ak ľudia chcú hľadať skratky v tom, že urobia boom za…
Simona radí: “Výsledky sa nedostavujú zo dňa na deň. Ak ľudia chcú hľadať skratky v tom, že urobia boom za…

#37 ŠPECIÁL – Korona – skúška charakteru v marketingu
Anka Sabolová a Naďa Kacera, zakladateľky a majiteľky Levosphere, radia podnikateľom, ako si môžu sami poradiť v novej situácii. Hovoria:…
Anka Sabolová a Naďa Kacera, zakladateľky a majiteľky Levosphere, radia podnikateľom, ako si môžu sami poradiť v novej situácii. Hovoria:…

#36 Ako úspešne robiť biznis na LinkedIn
Ivana Brutenič, majiteľka Exact Recruitment a spoluzakladateľka LinkedIn stratégie, radí: “Je dôležité, aby sa ľudia nebáli budovania svojej osobnej značky….
Ivana Brutenič, majiteľka Exact Recruitment a spoluzakladateľka LinkedIn stratégie, radí: “Je dôležité, aby sa ľudia nebáli budovania svojej osobnej značky….

#35 Expanzia do zahraničia a FB skupina “Učíme sa podnikať”
Branislav Príbojský z Freya Corporation s.r.o., má víziu pomáhať podnikateľom budovať a rozvíjať ich biznis vo všetkých fázach. K Braňovi…
Branislav Príbojský z Freya Corporation s.r.o., má víziu pomáhať podnikateľom budovať a rozvíjať ich biznis vo všetkých fázach. K Braňovi…
Marketing v praxi - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Levosphere - Anna Sabolová, Naďa Kacera. Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Marketing v praxi je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Index, Forbes Espresso on Air, Ekonómia ľudskou rečou, 24 Hodín na úspech: Obchod & Podnikanie, Inteligentné Investovanie.