Epizódy

#15 Ako na marketing v neziskovom sektore
Lucia Gregorová na tému mimovládne organizácie, tzv neziskový, alebo tretí sektor. Rozprávali sme sa o formách tzv. neziskoviek, ktoré existujú…
Lucia Gregorová na tému mimovládne organizácie, tzv neziskový, alebo tretí sektor. Rozprávali sme sa o formách tzv. neziskoviek, ktoré existujú…

#14 Kráľovná marketingu – značka a jej hodnota
Martin Krajniak o kráľovne marketingu – značke a jej hodnote. Jej budovanie má ovplyvniť market share vašej značky v hlave…
Martin Krajniak o kráľovne marketingu – značke a jej hodnote. Jej budovanie má ovplyvniť market share vašej značky v hlave…

#13 Točiť, alebo netočiť firemné video?
Martin Kopál je kameraman, ktorý začínal už na základnej škole a dnes spolupracuje na rôznych projektoch ako napr. Made in…
Martin Kopál je kameraman, ktorý začínal už na základnej škole a dnes spolupracuje na rôznych projektoch ako napr. Made in…

#12 Príbeh mladej slovenskej lokálnej značky Donee The Label
Michaela Muráriková a jej slová o ceste značky Donee The Label. Niečo pre budúcich, alebo začínajúcich malých podnikateľov, ktorý majú…
Michaela Muráriková a jej slová o ceste značky Donee The Label. Niečo pre budúcich, alebo začínajúcich malých podnikateľov, ktorý majú…

#11 Čo je trade marketing a ako vám môže pomôcť?
Katka Gregová, trade marketing manažér zo spoločnosti Syráreň Bel Slovensko nám zodpovedala na spŕšku otázok o trade marketingu. Po vypočutí…
Katka Gregová, trade marketing manažér zo spoločnosti Syráreň Bel Slovensko nám zodpovedala na spŕšku otázok o trade marketingu. Po vypočutí…

#10 Ako umocniť vizuálnu DNA firmy a prečo nepodceňovať silu vizuálnej komunikácie?
Nina Weisslechner, grafická dizajnérka a výtvarníčka, vníma vizuálnu identitu, ako prvý kontakt zákazníka so značkou. Rozpráva o vizuálnej kultúre a…
Nina Weisslechner, grafická dizajnérka a výtvarníčka, vníma vizuálnu identitu, ako prvý kontakt zákazníka so značkou. Rozpráva o vizuálnej kultúre a…

#9 Sonda do tvorby e-shopu a aký je jeho potenciál
Jana Zajícová, CEO spoločnosti Creative Sites nám prezradila, ako získať 5 rokov života pri tvorbe nového e-shopu, ako sa na…
Jana Zajícová, CEO spoločnosti Creative Sites nám prezradila, ako získať 5 rokov života pri tvorbe nového e-shopu, ako sa na…

#8 Brand marketing – Svoju značku je treba poznať až do čriev a doslova ju vypitvať
Andrej Môtovský, segment marketing manager divízie alco v spoločnosti St. Nicolaus nám rozpráva o brand marketingu. Hovorí o tom, že…
Andrej Môtovský, segment marketing manager divízie alco v spoločnosti St. Nicolaus nám rozpráva o brand marketingu. Hovorí o tom, že…

#7 Biznis marketingová stratégia
Anka a Naďa z Levosphere o tom, čo je to biznis marketingová stratégia, a prečo len marketingová stratégia nestačí. Dozviete…
Anka a Naďa z Levosphere o tom, čo je to biznis marketingová stratégia, a prečo len marketingová stratégia nestačí. Dozviete…
Marketing v praxi - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Levosphere - Anna Sabolová, Naďa Kacera. Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Marketing v praxi je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Disinfo Report, Michal Truban Podcast, FURT NIEČO S PENIAZMI.