Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Epizódy
#215 LAIK V PRAXI: Ako ste zistili, že je na trhu potreba marketingovej stratégie?
Neviete, čo si predstaviť pod pojmom Biznis Marketingová Stratégia™? Ako sme prišli na to, že na trhu niečo takéto chýba?…
Neviete, čo si predstaviť pod pojmom Biznis Marketingová Stratégia™? Ako sme prišli na to, že na trhu niečo takéto chýba?…
#214 Ako sa zväčšujú rozdiely v majetku medzi ženami a mužmi?
Ivona Zurynková Hladíková je advokátka v advokátskej kancelárii HAVEL & PARTNERS, v ktorej posledné mesiace pracovali na štúdii NextŽeny. Skúmali…
Ivona Zurynková Hladíková je advokátka v advokátskej kancelárii HAVEL & PARTNERS, v ktorej posledné mesiace pracovali na štúdii NextŽeny. Skúmali…
#213 LAIK V PRAXI: Podľa čoho vieme povedať, že značka je úspešná?
Podľa čoho vieme jasne určiť a povedať, že je značka úspešná? Možno by ste si mysleli, že táto otázka je…
Podľa čoho vieme jasne určiť a povedať, že je značka úspešná? Možno by ste si mysleli, že táto otázka je…
#212 Presvedčia vás dáta, že budovanie značky má zmysel?
Peter Marton je Associate Director v prieskumnej agentúre Kantar. Orientuje sa na dáta, ktoré sú dôležité aj vtedy, keď sa…
Peter Marton je Associate Director v prieskumnej agentúre Kantar. Orientuje sa na dáta, ktoré sú dôležité aj vtedy, keď sa…
#211 Môže položiť značku výborná komunikácia na zlý produkt?
Anka a Naďa boli hostkami v podcaste OK 360º, ktorý tvorí magazín Stratégie. O čom inom by sa mali rozprávať…
Anka a Naďa boli hostkami v podcaste OK 360º, ktorý tvorí magazín Stratégie. O čom inom by sa mali rozprávať…
#210 LAIK V PRAXI: Chcem predávať všetkým, ako to docielim?
Dáva zmysel predávať všetko všetkým? Ak máte dostatok peňazí, môžete to skúsiť. Efektívnejšie pre vaše peniaze aj čas je však…
Dáva zmysel predávať všetko všetkým? Ak máte dostatok peňazí, môžete to skúsiť. Efektívnejšie pre vaše peniaze aj čas je však…
#209: Ako ovplyvňuje marketingová stratégia politické kampane?
Michal Novota sa venuje poradenstvu a koučingu v oblasti politického marketingu a je tiež radcom prezidentky Slovenskej republiky. Rozhovor s…
Michal Novota sa venuje poradenstvu a koučingu v oblasti politického marketingu a je tiež radcom prezidentky Slovenskej republiky. Rozhovor s…
#208 DIAGNÓZA PODNIKATEĽ: Stratégia je pravidlo o rozhodovaní sa
Anka a Naďa boli hostkami v rozhovore Diagnóza podnikateľ, ktorý má v réžii Edita Angyalová. Spoločne sa v ňom rozprávajú…
Anka a Naďa boli hostkami v rozhovore Diagnóza podnikateľ, ktorý má v réžii Edita Angyalová. Spoločne sa v ňom rozprávajú…
#207 LAIK V PRAXI: Čo treba spraviť pred tým, ako spustím biznis?
V marketingu a biznise je veľmi veľa otázok, ktorým často ani sami marketéri a podnikatelia nerozumejú. Potrebujeme sa preto vrátiť…
V marketingu a biznise je veľmi veľa otázok, ktorým často ani sami marketéri a podnikatelia nerozumejú. Potrebujeme sa preto vrátiť…
Marketing v praxi - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Levosphere - Anna Sabolová, Naďa Kacera. Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Marketing v praxi je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú PREČO PRÁVE ONI?, Index, Sedem rokov v debete, Inteligentné Investovanie, Ekonómia ľudskou rečou.