Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Epizódy
#201 ZAPO – Kedy má zmysel robiť vlastný podcast?
Martin Fenčák je spoluzakladateľ a producent produkčnej spoločnosti ZAPO a Hana Koblíšková v nej pôsobí ako zástupkyňa obchodného oddelenia. Vznik…
Martin Fenčák je spoluzakladateľ a producent produkčnej spoločnosti ZAPO a Hana Koblíšková v nej pôsobí ako zástupkyňa obchodného oddelenia. Vznik…
#200 VIDEOšpeciál od Anky a Nadi s Andrejom Csinom: Ako vydržať a tvoriť dlhodobo?
Naša 200. epizóda je na svete! A s tým aj 4. narodeniny nášho podcastu Marketing v praxi. Pri tejto špeciálnej…
Naša 200. epizóda je na svete! A s tým aj 4. narodeniny nášho podcastu Marketing v praxi. Pri tejto špeciálnej…
#199 VIDEOPODCAST: Ambisio – Ako rásť vďaka rebrandingu?
Tatiana a Miroslav Dubovskí okrem toho, že sú manželia, sa spolu podieľajú aj na budovaní značiek Ambisio a Metalinox –…
Tatiana a Miroslav Dubovskí okrem toho, že sú manželia, sa spolu podieľajú aj na budovaní značiek Ambisio a Metalinox –…
#198 ActiveKids – Investovať do stratégie značky, alebo hľadať lacné riešenia?
Gabriela Berdisová je v prvom rade manželka a mama, no popri svojich troch ratolestiach sa dokáže venovať aj vlastnej značke…
Gabriela Berdisová je v prvom rade manželka a mama, no popri svojich troch ratolestiach sa dokáže venovať aj vlastnej značke…
#197 Ako zvláda Terno budovať dve odlišne značky naraz?
Marek Koštrna pôsobí ako vedúci oddelenia marketingu a vzťahov s verejnosťou pre spoločnosť Terno, ktorá zastrešuje dve značky Terno a…
Marek Koštrna pôsobí ako vedúci oddelenia marketingu a vzťahov s verejnosťou pre spoločnosť Terno, ktorá zastrešuje dve značky Terno a…
#196 VIDEOPODCAST: Čo množstvo firiem o Google Analytics 4 nevie a mali by?
Peter Šutarík sa venuje webovej analytike viac ako 6 rokov. V Google si získal svoju dôveru, pretože sa stal Google…
Peter Šutarík sa venuje webovej analytike viac ako 6 rokov. V Google si získal svoju dôveru, pretože sa stal Google…
#195 Kempelenov Inštitút Informačných Technológií – Môže vám Chat GPT dať relevantné informácie?
Michal Kompan pôsobí ako vedúci výskumný pracovník v Kempelenovom Inštitúte Informačných Technológií. Michal sa venuje umelej inteligencii, strojovému učeniu a…
Michal Kompan pôsobí ako vedúci výskumný pracovník v Kempelenovom Inštitúte Informačných Technológií. Michal sa venuje umelej inteligencii, strojovému učeniu a…
#194 janatini – Ako vyzerá cesta influencera k vlastnej značke?
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Jana Tomas je v módnom priemysle už 27 rokov, počas týchto rokov si prešla cestou od influencingu…
viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Jana Tomas je v módnom priemysle už 27 rokov, počas týchto rokov si prešla cestou od influencingu…
#193 Čo dokáže ambiciózna generácia Z s minimom zdrojov?
Viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Tereza Pažinová je prezidentkou a Rebeka Hubková je viceprezidentkou marketingu v študentskej firme Fluf. Sú to dve…
Viac informácií: https://www.levosphere.sk/ Tereza Pažinová je prezidentkou a Rebeka Hubková je viceprezidentkou marketingu v študentskej firme Fluf. Sú to dve…
Marketing v praxi - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Levosphere - Anna Sabolová, Naďa Kacera. Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Marketing v praxi je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Inteligentné Investovanie, Forbes Espresso on Air, Index, Mentalita Foundera.