Epizódy

#207 LAIK V PRAXI: Čo treba spraviť pred tým, ako spustím biznis?
V marketingu a biznise je veľmi veľa otázok, ktorým často ani sami marketéri a podnikatelia nerozumejú. Potrebujeme sa preto vrátiť…
V marketingu a biznise je veľmi veľa otázok, ktorým často ani sami marketéri a podnikatelia nerozumejú. Potrebujeme sa preto vrátiť…

#206 VIDEOPODCAST: Má TikTok pre vašu značku význam?
Vladimír Paštinský, vedúci oddelenia contentu v spoločnosti Wavemaker a Petra Molnárová content specialist v rovnakej spoločnosti pomáhajú biznisom uspieť na…
Vladimír Paštinský, vedúci oddelenia contentu v spoločnosti Wavemaker a Petra Molnárová content specialist v rovnakej spoločnosti pomáhajú biznisom uspieť na…

#205 VIDEOPODCAST: Ako zladiť UX, UI a CX, aby náš biznis vystrelil?
Michal Sleziak pracuje v GoodRequest na pozícii Head of product, kde pomáha biznisom v digitále budovať dlhodobo udržateľné produkty a…
Michal Sleziak pracuje v GoodRequest na pozícii Head of product, kde pomáha biznisom v digitále budovať dlhodobo udržateľné produkty a…

#204 Princípy úspešnej marketingovej stratégie
Anka a Naďa boli hostkami v rozhovore Marketingové digiTALKy, ktoré zastrešuje Digitálna Univerzita. Spoločne sa rozprávali o princípoch úspešnej marketingovej…
Anka a Naďa boli hostkami v rozhovore Marketingové digiTALKy, ktoré zastrešuje Digitálna Univerzita. Spoločne sa rozprávali o princípoch úspešnej marketingovej…

#203 Je kreatíva nevyhnutná pre úspech značky?
Peter Kontra je CEO v kreatívnej agentúre Wiktor Leo Burnett, v ktorej pre klientov pripravujú kreatívu od malých BTL kampaní…
Peter Kontra je CEO v kreatívnej agentúre Wiktor Leo Burnett, v ktorej pre klientov pripravujú kreatívu od malých BTL kampaní…

#202 DJ EKG – Ako si splniť sen vďaka budovaniu osobnej značky?
Miroslav Ecker umeleckým menom DJ EKG je jedným z najznámejších DJ-ov na Slovensku. Miroslav síce marketing neštudoval, no veľmi prirodzene…
Miroslav Ecker umeleckým menom DJ EKG je jedným z najznámejších DJ-ov na Slovensku. Miroslav síce marketing neštudoval, no veľmi prirodzene…

#201 BONUS: ZAPO – Kedy má zmysel robiť vlastný podcast?
Martin Fenčák je spoluzakladateľ a producent produkčnej spoločnosti ZAPO a Hana Koblíšková v nej pôsobí ako zástupkyňa obchodného oddelenia. Vznik…
Martin Fenčák je spoluzakladateľ a producent produkčnej spoločnosti ZAPO a Hana Koblíšková v nej pôsobí ako zástupkyňa obchodného oddelenia. Vznik…

#201 ZAPO – Kedy má zmysel robiť vlastný podcast?
Martin Fenčák je spoluzakladateľ a producent produkčnej spoločnosti ZAPO a Hana Koblíšková v nej pôsobí ako zástupkyňa obchodného oddelenia. Vznik…
Martin Fenčák je spoluzakladateľ a producent produkčnej spoločnosti ZAPO a Hana Koblíšková v nej pôsobí ako zástupkyňa obchodného oddelenia. Vznik…

#200 VIDEOšpeciál od Anky a Nadi s Andrejom Csinom: Ako vydržať a tvoriť dlhodobo?
Naša 200. epizóda je na svete! A s tým aj 4. narodeniny nášho podcastu Marketing v praxi. Pri tejto špeciálnej…
Naša 200. epizóda je na svete! A s tým aj 4. narodeniny nášho podcastu Marketing v praxi. Pri tejto špeciálnej…
Marketing v praxi - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Levosphere - Anna Sabolová, Naďa Kacera. Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Marketing v praxi je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Disinfo Report, Index, Michal Truban Podcast, FURT NIEČO S PENIAZMI.