Značku nevieme chytiť do ruky, žije v hlavách ľudí. Napriek tomu, má veľkú silu. Značka je to, čo nám ostane, keď sa vypne internet, alebo nám zhorí továreň. Je to všetko, čo nám vyskočí v hlave, keď sa povie názov nejakého produktu, služby alebo aj firmy.

Budovanie značky nie je jednoduchý proces, no ak chceme tvoriť dlhodobú hodnotu, nevyhneme sa mu. Ako vytvoriť takú značku, na ktorú si spomenú ľudia? Dozviete sa v rozhovore.

V podcaste sa dozviete:

  • ako si vybudovať značku v 4 krokoch
  • či sa dá si vybudovať značku za rok
  • aký je rozdiel medzi mentálnou a fyzickou dostupnosťou
  • či má zmysel si budovať značku aj pre menšie firmy
  • na čo si treba dať pozor pri budovaní značky

V podcaste sa rozprávame aj o známych kauzách so značkami Bubo a Dráčik. Myslíte, že môže negatívna skúsenosť so značkou, zničiť roky práce na budovaní značky, ktoré za tým sú?