Andrej Môtovský, segment marketing manager divízie alco v spoločnosti St. Nicolaus nám rozpráva o brand marketingu.
Hovorí o tom, že brand marketing je ako výchova dieťaťa, čo doň vložíte, to sa vám vráti. Nekončí zavretím dverí na kancelárii a je to 24 hodinová kontinuálna činnosť. V podcaste sa dozviete, ako vníma brand marketing Andrej, čo to je line extention, mother brand, fragmentácia cieľovej skupiny, či komunikácie. Ako inak, než cenovou zľavou je možné podporovať predaj produktu, či služby, a aké s tým má skúsenosti. Prečo podľa neho fungujú 4P (predaj, komunikácia, produkt, cena) ako spojená nádoba, a ktoré P je to najdôležitejšie. Prečo je v brand marketingu na mieste sedliacky rozum a intuícia, a aké vlastnosti by mal mať správny brand marketér. Prezradil nám aj to, či a aký podiel má na budovaní značky agentúra, a aký klient. To všetko a ešte viac sa dopočujete v našom podcaste Marketing v praxi.