Epizódy
Titul z online marketingu?
V dnešnej dobe sa roztrhlo vrece s otvorenými pozíciami pre online marketérky a marketérov. Ako sa stať na pracovnom trhu…
V dnešnej dobe sa roztrhlo vrece s otvorenými pozíciami pre online marketérky a marketérov. Ako sa stať na pracovnom trhu…
Ako sa nakupujú médiá
V marketingu existuje niekoľko typov agentúr. Jedny z nich sú mediálne agentúry alebo mediálky. Čo robia mediálky? Aká je pridaná…
V marketingu existuje niekoľko typov agentúr. Jedny z nich sú mediálne agentúry alebo mediálky. Čo robia mediálky? Aká je pridaná…
Poznám svojho zákazníka
Väčšina značiek cieli reklamy na základe správania používateľov na internete. Sú však aj výnimky! Niektoré značky vedia veľmi presne, čo…
Väčšina značiek cieli reklamy na základe správania používateľov na internete. Sú však aj výnimky! Niektoré značky vedia veľmi presne, čo…
Ak nie si v mapách, neexistuješ
Viac ako polovica používateľov smartfónov využíva Google Mapy na orientáciu. To je dobrá príležitosť pre oslovenie potenciálnych zákazníkov. Čo treba…
Viac ako polovica používateľov smartfónov využíva Google Mapy na orientáciu. To je dobrá príležitosť pre oslovenie potenciálnych zákazníkov. Čo treba…
Keď si in, tak si na LinkedIn
Na LinkedIne je pár stotisíc ľudí zo Slovenska. LinkedIn je sociálna sieť orientovaná na biznis. My sa s Mikim Plichtom…
Na LinkedIne je pár stotisíc ľudí zo Slovenska. LinkedIn je sociálna sieť orientovaná na biznis. My sa s Mikim Plichtom…
Digitál na podporu kameňov
Značky, ktoré majú fyzické alebo kamenné obchodné miesta, prevádzky, či predajne, využívajú digitál aj na to, aby do nich prilákali…
Značky, ktoré majú fyzické alebo kamenné obchodné miesta, prevádzky, či predajne, využívajú digitál aj na to, aby do nich prilákali…
Migrácia webu bez strát? Dá sa to!
Migrácia webu nastane napríklad vtedy, keď meníte hosting, doménu pri rebrandingu či meníte redakčný systém. Veľa ľudí si myslí, že…
Migrácia webu nastane napríklad vtedy, keď meníte hosting, doménu pri rebrandingu či meníte redakčný systém. Veľa ľudí si myslí, že…
Ovocie dobrého obsahu
Poznáme veľa prípadov, keď značka trpezlivo a vytrvalo tvorí obsah. Poznáme málo prípadov, kde je tímu, ktorý tento obsah tvorí,…
Poznáme veľa prípadov, keď značka trpezlivo a vytrvalo tvorí obsah. Poznáme málo prípadov, kde je tímu, ktorý tento obsah tvorí,…
Prví v Google. Ale na čo je to dobré?
Prvá pozícia v Google: Je to ešte dnes zmyslupný cieľ v online marketingu? Je naozaj prvá, keď ju predbieha reklama?…
Prvá pozícia v Google: Je to ešte dnes zmyslupný cieľ v online marketingu? Je naozaj prvá, keď ju predbieha reklama?…
Marketing k obedu - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Basta digital. Vypočujte si Marketing k obedu - 30 stráviteľných minút o marketingu od marketingovej agentúry Basta digital.
Marketing k obedu je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Inteligentné Investovanie, Michal Truban Podcast, Index, Forbes Espresso on Air.