Epizódy
Ako uspieť v inboxe
E-mail marketing je najpodceňovanejší marketingový kanál. Veľa výskumov hovorí, že dosahuje zo všetkých najlepšie čísla čo sa týka návratnosti. Málo…
E-mail marketing je najpodceňovanejší marketingový kanál. Veľa výskumov hovorí, že dosahuje zo všetkých najlepšie čísla čo sa týka návratnosti. Málo…
Keď robot urobí celú robotu
Kedysi sme nastavovali, koľko má stáť jedno kliknutie, dnes sa vie Google sám rozhodnúť, komu a kde reklamu zobrazí a…
Kedysi sme nastavovali, koľko má stáť jedno kliknutie, dnes sa vie Google sám rozhodnúť, komu a kde reklamu zobrazí a…
Ahááá momenty o podcastoch
Nahrali sme už takmer 50 častí podcastu Marketing k obedu. Cieľovkou tohto podcastu sú marketérky a marketéri. Teraz sa s…
Nahrali sme už takmer 50 častí podcastu Marketing k obedu. Cieľovkou tohto podcastu sú marketérky a marketéri. Teraz sa s…
Ako dlho vydržíte bez marketingovej stratégie?
Dá sa žiť aj bez marketingovej stratégie? Ak áno, ako dlho alebo do akej veľkosti firmy? Ako by mala taká…
Dá sa žiť aj bez marketingovej stratégie? Ak áno, ako dlho alebo do akej veľkosti firmy? Ako by mala taká…
1 billboard, prosím
Brandové kampane – všetci vieme, že by sme ich mali robiť, ale… hovoríme si, že to musí stáť mailand. Dokáže…
Brandové kampane – všetci vieme, že by sme ich mali robiť, ale… hovoríme si, že to musí stáť mailand. Dokáže…
Kniha prianí a sťažností
To, čo ľudia píšu o vašej firme alebo značke na internete, je ako verejná kniha prianí a sťažností. Ako by…
To, čo ľudia píšu o vašej firme alebo značke na internete, je ako verejná kniha prianí a sťažností. Ako by…
Ako nezaspať na vavrínoch
Konferencie, webináre, newslettre, blogy, články, podcasty, Twitter či LinkedIn… Vo svete marketingu nie je núdza o zdroje pre nové vedomosti…
Konferencie, webináre, newslettre, blogy, články, podcasty, Twitter či LinkedIn… Vo svete marketingu nie je núdza o zdroje pre nové vedomosti…
Ako vieš, že Tvoj nápad bude fungovať?
Ako vznikajú nápady na tie najlepšie reklamy? Kde berú kreatívci inširáciu? Ako vedia, že ich nápad bude na ľudí fungovať?…
Ako vznikajú nápady na tie najlepšie reklamy? Kde berú kreatívci inširáciu? Ako vedia, že ich nápad bude na ľudí fungovať?…
Drak v porceláne
Mali by sa značky vyjadrovať k spoločenským a politickým témam ako napríklad vojna na Ukrajine, rodová rovnosť, postavenie sexuálnych menšín…
Mali by sa značky vyjadrovať k spoločenským a politickým témam ako napríklad vojna na Ukrajine, rodová rovnosť, postavenie sexuálnych menšín…
Marketing k obedu - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Basta digital. Vypočujte si Marketing k obedu - 30 stráviteľných minút o marketingu od marketingovej agentúry Basta digital.
Marketing k obedu je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Index, Ekonómia ľudskou rečou, Inteligentné Investovanie, Eshopový kráľ, buzzworld by gabo & peťo.