Epizódy
Ako vyniknúť v digitálnom priestore
Digitálny priestor je dnes preplnený množstvom obsahu, čo znamená, že pre značky je čoraz náročnejšie získať a udržať pozornosť publika….
Digitálny priestor je dnes preplnený množstvom obsahu, čo znamená, že pre značky je čoraz náročnejšie získať a udržať pozornosť publika….
Vplyv mikroinfluencerov na marketingové kampane
Mikroinfluenceri sa stali dôležitými hráčmi v oblasti influencer marketingu. Napriek menšiemu počtu sledovateľov v porovnaní s makroinfluencermi alebo celebritami, mikroinfluenceri…
Mikroinfluenceri sa stali dôležitými hráčmi v oblasti influencer marketingu. Napriek menšiemu počtu sledovateľov v porovnaní s makroinfluencermi alebo celebritami, mikroinfluenceri…
Psychológia v marketingu
Aký je vzťah medzi psychológiou a marketingom? A ako sa to dá využiť na vytvorenie účinných marketingových stratégií? To sa…
Aký je vzťah medzi psychológiou a marketingom? A ako sa to dá využiť na vytvorenie účinných marketingových stratégií? To sa…
Prečo ľudia milujú značku Patagonia
V tejto časti sa pozrieme na značku Patagonia a jej marketing, ktorý určite prinesie inšpirácie mnohým z vás. Podcast vzniká…
V tejto časti sa pozrieme na značku Patagonia a jej marketing, ktorý určite prinesie inšpirácie mnohým z vás. Podcast vzniká…
Generácia Alpha
Viete čo charakterizuje generáciu Alpha a ako pripraviť kampaň, ktorá ju zaujme? Vypočujte si túto epizódu a dozviete sa. Podcast…
Viete čo charakterizuje generáciu Alpha a ako pripraviť kampaň, ktorá ju zaujme? Vypočujte si túto epizódu a dozviete sa. Podcast…
Crowdfunding
Chcete získať peniaze pomocou crowdfundingu? Vypočujte si túto epizódu a dozviete sa všetky potrebné informácie. Podcast vzniká v spolupráci s…
Chcete získať peniaze pomocou crowdfundingu? Vypočujte si túto epizódu a dozviete sa všetky potrebné informácie. Podcast vzniká v spolupráci s…
Psychológia zliav
70% zákazníkov tvrdí, že zľavy sú hlavným dôvodom, prečo sa rozhodujú pre nákup u konkrétneho predajcu. Aj z tejto štatistiky…
70% zákazníkov tvrdí, že zľavy sú hlavným dôvodom, prečo sa rozhodujú pre nákup u konkrétneho predajcu. Aj z tejto štatistiky…
Niche marketing
V tejto epizóde sa spoločne pozrieme na marketing pre niche trhy. Niche trhy predstavujú úzko špecializované segmenty trhu s konkrétnymi…
V tejto epizóde sa spoločne pozrieme na marketing pre niche trhy. Niche trhy predstavujú úzko špecializované segmenty trhu s konkrétnymi…
Sila mikromomentov: Ako využiť okamihy, počas ktorých zákazníci hľadajú odpovede
Mikromomenty sú krátke okamihy, kedy ľudia využívajú svoje mobilné zariadenia na získanie odpovedí, rozhodovanie alebo vykonanie konkrétnych akcií. V týchto…
Mikromomenty sú krátke okamihy, kedy ľudia využívajú svoje mobilné zariadenia na získanie odpovedí, rozhodovanie alebo vykonanie konkrétnych akcií. V týchto…
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Espresso on Air, buzzworld by gabo & peťo, Inteligentné Investovanie.