Epizódy
Tajomstvo úspešných launch kampaní
Uvedenie nového produktu na trh je jedným z najdôležitejších momentov pre každú značku. Správne načasovaná a dobre naplánovaná launch kampaň…
Uvedenie nového produktu na trh je jedným z najdôležitejších momentov pre každú značku. Správne načasovaná a dobre naplánovaná launch kampaň…
Marketing v hernom priemysle
Herný priemysel sa stal jedným z najväčších a najrýchlejšie rastúcich sektorov zábavného priemyslu. S miliardami aktívnych hráčov na celom svete…
Herný priemysel sa stal jedným z najväčších a najrýchlejšie rastúcich sektorov zábavného priemyslu. S miliardami aktívnych hráčov na celom svete…
Ako sa prispôsobiť zmenám v spotrebiteľskom správaní
O tom, ako sa zmenilo spotrebiteľské správanie sme si už povedali. V tejto časti sa pozrieme na to, ako sa…
O tom, ako sa zmenilo spotrebiteľské správanie sme si už povedali. V tejto časti sa pozrieme na to, ako sa…
Ako sa zmenilo spotrebiteľské správanie #1
Spotrebiteľské správanie sa v posledných rokoch dramaticky mení, a to v dôsledku technologického pokroku, ekonomických výkyvov, sociálnych zmien či globálnych…
Spotrebiteľské správanie sa v posledných rokoch dramaticky mení, a to v dôsledku technologického pokroku, ekonomických výkyvov, sociálnych zmien či globálnych…
Zákaznícka skúsenosť – prečo je dôležitá a ako ovplyvňuje zisk
V tejto epizóde sa pozrieme na to, čo znamená customer experience (CX) a ako zákaznícka skúsenosť ovplyvňuje lojalitu, spokojnosť a…
V tejto epizóde sa pozrieme na to, čo znamená customer experience (CX) a ako zákaznícka skúsenosť ovplyvňuje lojalitu, spokojnosť a…
Ako vyniknúť v digitálnom priestore
Digitálny priestor je dnes preplnený množstvom obsahu, čo znamená, že pre značky je čoraz náročnejšie získať a udržať pozornosť publika….
Digitálny priestor je dnes preplnený množstvom obsahu, čo znamená, že pre značky je čoraz náročnejšie získať a udržať pozornosť publika….
Vplyv mikroinfluencerov na marketingové kampane
Mikroinfluenceri sa stali dôležitými hráčmi v oblasti influencer marketingu. Napriek menšiemu počtu sledovateľov v porovnaní s makroinfluencermi alebo celebritami, mikroinfluenceri…
Mikroinfluenceri sa stali dôležitými hráčmi v oblasti influencer marketingu. Napriek menšiemu počtu sledovateľov v porovnaní s makroinfluencermi alebo celebritami, mikroinfluenceri…
Psychológia v marketingu
Aký je vzťah medzi psychológiou a marketingom? A ako sa to dá využiť na vytvorenie účinných marketingových stratégií? To sa…
Aký je vzťah medzi psychológiou a marketingom? A ako sa to dá využiť na vytvorenie účinných marketingových stratégií? To sa…
Prečo ľudia milujú značku Patagonia
V tejto časti sa pozrieme na značku Patagonia a jej marketing, ktorý určite prinesie inšpirácie mnohým z vás. Podcast vzniká…
V tejto časti sa pozrieme na značku Patagonia a jej marketing, ktorý určite prinesie inšpirácie mnohým z vás. Podcast vzniká…
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Inteligentné Investovanie, Michal Truban Podcast, OK 360°, Eshopový kráľ.