Epizódy

Prečo už vernostné karty nestačia?
Vernostné programy boli kedysi základom udržiavania vzťahu so zákazníkmi. Dnes však samotné body a zľavy nestačia. Zákazníci očakávajú viac. Podcast…
Vernostné programy boli kedysi základom udržiavania vzťahu so zákazníkmi. Dnes však samotné body a zľavy nestačia. Zákazníci očakávajú viac. Podcast…

Značka nie je len o produkte: Je o vašom prečo
V dnešnej dobe zákazníci nehľadajú len produkty alebo služby – hľadajú značky, ktoré rezonujú s ich hodnotami, presvedčeniami a životným…
V dnešnej dobe zákazníci nehľadajú len produkty alebo služby – hľadajú značky, ktoré rezonujú s ich hodnotami, presvedčeniami a životným…

Stane sa z TikToku nový vyhľadávač?
TikTok už nie je len platforma na zábavu – čoraz viac ľudí ho používa ako vyhľadávač. Prečo mladá generácia uprednostňuje…
TikTok už nie je len platforma na zábavu – čoraz viac ľudí ho používa ako vyhľadávač. Prečo mladá generácia uprednostňuje…

Cesta zákazníka: Ako optimalizovať každú fázu nákupu
Cesta zákazníka predstavuje sériu interakcií, ktoré zákazník absolvuje od prvého kontaktu so značkou až po nákup a lojalitu. Každá fáza…
Cesta zákazníka predstavuje sériu interakcií, ktoré zákazník absolvuje od prvého kontaktu so značkou až po nákup a lojalitu. Každá fáza…

Re-commerce: Ako predaj použitého tovaru mení marketingové stratégie
Re-commerce, alebo predaj použitého tovaru, je jedným z najrýchlejšie rastúcich segmentov v oblasti e-commerce. Platformy ako Vinted sa stali obľúbenými…
Re-commerce, alebo predaj použitého tovaru, je jedným z najrýchlejšie rastúcich segmentov v oblasti e-commerce. Platformy ako Vinted sa stali obľúbenými…

Prečo si niektoré reklamy pamätáme navždy
Reklamy nás denne obklopujú, no iba malá časť z nich zostáva v našej pamäti dlhodobo. Prečo si niektoré reklamy dokážeme…
Reklamy nás denne obklopujú, no iba malá časť z nich zostáva v našej pamäti dlhodobo. Prečo si niektoré reklamy dokážeme…

Ako sociálne siete pomáhajú ecommerce značke
Platformy ako Instagram a TikTok sa transformovali na kľúčové nástroje pre e-commerce, kde zákazníci objavujú nové produkty či porovnávajú možnosti….
Platformy ako Instagram a TikTok sa transformovali na kľúčové nástroje pre e-commerce, kde zákazníci objavujú nové produkty či porovnávajú možnosti….

Dokáže kreatíva nahradiť veľké budgety?
Marketingové rozpočty sú pre mnohé značky výzvou, no kreatívne nápady môžu vykompenzovať nedostatok financií. História marketingu ponúka množstvo príkladov, kde…
Marketingové rozpočty sú pre mnohé značky výzvou, no kreatívne nápady môžu vykompenzovať nedostatok financií. História marketingu ponúka množstvo príkladov, kde…

Národné stereotypy v reklame
Národné stereotypy sú hlboko zakorenené predstavy o charakteristikách, hodnotách a správaní ľudí z rôznych krajín. Ako sa tieto stereotypy využívajú…
Národné stereotypy sú hlboko zakorenené predstavy o charakteristikách, hodnotách a správaní ľudí z rôznych krajín. Ako sa tieto stereotypy využívajú…
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, PREČO PRÁVE ONI?, LinkedIn kolotočári, Forbes Espresso on Air, Ekonómia ľudskou rečou.