Epizódy
Humor v reklame
Humor v reklame je jedným z najefektívnejších spôsobov, ako zaujať spotrebiteľov, vyvolať pozitívne emócie a vytvoriť trvalú asociáciu so značkou. Humor…
Humor v reklame je jedným z najefektívnejších spôsobov, ako zaujať spotrebiteľov, vyvolať pozitívne emócie a vytvoriť trvalú asociáciu so značkou. Humor…
Menej je niekedy viac #marketingovýminimalizmus
V dnešnom preplnenom digitálnom priestore sme vystavení nekonečnému množstvu informácií a podnetov. Často sme preťažení reklamami, obsahom a komunikáciou, čo…
V dnešnom preplnenom digitálnom priestore sme vystavení nekonečnému množstvu informácií a podnetov. Často sme preťažení reklamami, obsahom a komunikáciou, čo…
Nostalgia ako silný prvok marketingu
Nostalgia je silný emocionálny nástroj, ktorý dokáže vyvolať pozitívne spomienky a pocity u ľudí. V marketingu sa nostalgia využíva na…
Nostalgia je silný emocionálny nástroj, ktorý dokáže vyvolať pozitívne spomienky a pocity u ľudí. V marketingu sa nostalgia využíva na…
Ako vytvoriť verných zákazníkov a ambasádorov značky
V dnešnom konkurenčnom prostredí sa značky musia viac než kedykoľvek predtým zamerať na budovanie silných vzťahov so svojimi zákazníkmi. Vytváranie…
V dnešnom konkurenčnom prostredí sa značky musia viac než kedykoľvek predtým zamerať na budovanie silných vzťahov so svojimi zákazníkmi. Vytváranie…
Tajomstvo úspešných launch kampaní
Uvedenie nového produktu na trh je jedným z najdôležitejších momentov pre každú značku. Správne načasovaná a dobre naplánovaná launch kampaň…
Uvedenie nového produktu na trh je jedným z najdôležitejších momentov pre každú značku. Správne načasovaná a dobre naplánovaná launch kampaň…
Marketing v hernom priemysle
Herný priemysel sa stal jedným z najväčších a najrýchlejšie rastúcich sektorov zábavného priemyslu. S miliardami aktívnych hráčov na celom svete…
Herný priemysel sa stal jedným z najväčších a najrýchlejšie rastúcich sektorov zábavného priemyslu. S miliardami aktívnych hráčov na celom svete…
Ako sa prispôsobiť zmenám v spotrebiteľskom správaní
O tom, ako sa zmenilo spotrebiteľské správanie sme si už povedali. V tejto časti sa pozrieme na to, ako sa…
O tom, ako sa zmenilo spotrebiteľské správanie sme si už povedali. V tejto časti sa pozrieme na to, ako sa…
Ako sa zmenilo spotrebiteľské správanie #1
Spotrebiteľské správanie sa v posledných rokoch dramaticky mení, a to v dôsledku technologického pokroku, ekonomických výkyvov, sociálnych zmien či globálnych…
Spotrebiteľské správanie sa v posledných rokoch dramaticky mení, a to v dôsledku technologického pokroku, ekonomických výkyvov, sociálnych zmien či globálnych…
Zákaznícka skúsenosť – prečo je dôležitá a ako ovplyvňuje zisk
V tejto epizóde sa pozrieme na to, čo znamená customer experience (CX) a ako zákaznícka skúsenosť ovplyvňuje lojalitu, spokojnosť a…
V tejto epizóde sa pozrieme na to, čo znamená customer experience (CX) a ako zákaznícka skúsenosť ovplyvňuje lojalitu, spokojnosť a…
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Forbes Espresso on Air, Michal Truban Podcast, Na rovinu o podnikaní.