Epizódy
![Efekt zakázaného ovocia episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/03/36291720-1678464678443-3d6d653ea43dc.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/06/600x600bb-1261.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Efekt zakázaného ovocia
Počuli ste niekedy o tomto efekte? Ide o koncept ktorý odkazuje na ľudskú tendenciu zväčšovať svoj záujem alebo túžbu po…
Počuli ste niekedy o tomto efekte? Ide o koncept ktorý odkazuje na ľudskú tendenciu zväčšovať svoj záujem alebo túžbu po…
![Prečo sme ochotní zaplatiť za kávu v Starbuckse episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/02/36291720-1678464678443-3d6d653ea43dc.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/06/600x600bb-1261.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Prečo sme ochotní zaplatiť za kávu v Starbuckse
V tejto epizóde sa pozrieme na to, prečo sme ochotní za kávu v Starbuckse zaplatiť 3x viac ako v inej…
V tejto epizóde sa pozrieme na to, prečo sme ochotní za kávu v Starbuckse zaplatiť 3x viac ako v inej…
![1000 tvárí thumbnailov na Netflixe #personalizáciaobsahu episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/02/36291720-1678464678443-3d6d653ea43dc-2.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/06/600x600bb-1261.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
1000 tvárí thumbnailov na Netflixe #personalizáciaobsahu
Personalizácia obsahu je kľúčová stratégia v digitálnom marketingu, ktorá umožňuje značkám osloviť svoje publikum na viac osobnej úrovni, zvýšiť angažovanosť…
Personalizácia obsahu je kľúčová stratégia v digitálnom marketingu, ktorá umožňuje značkám osloviť svoje publikum na viac osobnej úrovni, zvýšiť angažovanosť…
![Ako vznikajú nápady a čo robiť, keď nechodia episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/02/36291720-1678464678443-3d6d653ea43dc-2.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/06/600x600bb-1261.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Ako vznikajú nápady a čo robiť, keď nechodia
V rýchlom a neustále sa meniacom digitálnom svete marketingu je schopnosť generovať kreatívne a inovatívne nápady kľúčovým faktorom pre úspech….
V rýchlom a neustále sa meniacom digitálnom svete marketingu je schopnosť generovať kreatívne a inovatívne nápady kľúčovým faktorom pre úspech….
![Ako efektívne osloviť zákazníkov: model STDC episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/02/36291720-1678464678443-3d6d653ea43dc-2.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/06/600x600bb-1261.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Ako efektívne osloviť zákazníkov: model STDC
V tejto epizóde sa pozrieme na model SEE-THINK-DO-CARE. Tento model nie je len teoretickým modelom, ale praktickým nástrojom, ktorý pomáha…
V tejto epizóde sa pozrieme na model SEE-THINK-DO-CARE. Tento model nie je len teoretickým modelom, ale praktickým nástrojom, ktorý pomáha…
![7 marketingových taktík pre každú malú firmu episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/02/36291720-1678464678443-3d6d653ea43dc-2.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/06/600x600bb-1261.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
7 marketingových taktík pre každú malú firmu
V tejto časti sa pozrieme na taktiky, ktoré nie sú finančne náročné, vďaka čomu s nimi môžete začať hneď, a…
V tejto časti sa pozrieme na taktiky, ktoré nie sú finančne náročné, vďaka čomu s nimi môžete začať hneď, a…
![Obsahový marketing: kvalita vs. kvantita episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/02/36291720-1678464678443-3d6d653ea43dc-2.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/06/600x600bb-1261.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Obsahový marketing: kvalita vs. kvantita
Čo je pri obsahu dôležitejšie? Kvalita alebo kvantita? V tejto časti sa pozrieme na to, aké výhody má kvantita, ale…
Čo je pri obsahu dôležitejšie? Kvalita alebo kvantita? V tejto časti sa pozrieme na to, aké výhody má kvantita, ale…
![H2H marketing episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/02/36291720-1678464678443-3d6d653ea43dc-2.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/06/600x600bb-1261.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
H2H marketing
Počuli ste niekedy o H2H marketingu? Human to human marketing je o budovaní vzťahov a ľudskosti. H2H marketing sa snaží…
Počuli ste niekedy o H2H marketingu? Human to human marketing je o budovaní vzťahov a ľudskosti. H2H marketing sa snaží…
![Ako si správne zadefinovať ciele episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/02/36291720-1678464678443-3d6d653ea43dc-2.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/06/600x600bb-1261.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Ako si správne zadefinovať ciele
Počuli ste niekedy o SMART cieľoch? To sú ciele, ktoré sú S (specific) – špecifické, M (measurable) – merateľné, A…
Počuli ste niekedy o SMART cieľoch? To sú ciele, ktoré sú S (specific) – špecifické, M (measurable) – merateľné, A…
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš, Na rovinu o podnikaní, buzzworld by gabo & peťo, Index.