Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Epizódy

Instagram a jeho špecifiká
Viete, aký obsah by ste mali publikovať na Instagrame a na čo by ste sa pri tvorbe mali zamerať? V…
Viete, aký obsah by ste mali publikovať na Instagrame a na čo by ste sa pri tvorbe mali zamerať? V…

Facebook a jeho špecifiká
Rozmýšľate nad tým, aký obsah publikovať na Facebooku? Táto sociálna sieť má svoje jasné pravidlá, ktoré sa týkajú textu, ale…
Rozmýšľate nad tým, aký obsah publikovať na Facebooku? Táto sociálna sieť má svoje jasné pravidlá, ktoré sa týkajú textu, ale…

Ako tvoriť obsah na sociálne siete
Zamýšľali ste sa niekedy nad tým, čo všetko by mali obsahovať príspevky, ktoré publikujete na sociálnych sieťach? Statusy a aj…
Zamýšľali ste sa niekedy nad tým, čo všetko by mali obsahovať príspevky, ktoré publikujete na sociálnych sieťach? Statusy a aj…

Content marketing: Ako vytvoriť obsah, ktorý zaujme a priláka pozornosť
Content marketing sa zameriava na tvorbu a zdieľanie obsahu. Ako však vytvoriť taký obsah, vďaka ktorému vzbudíte záujem? Musíte splniť…
Content marketing sa zameriava na tvorbu a zdieľanie obsahu. Ako však vytvoriť taký obsah, vďaka ktorému vzbudíte záujem? Musíte splniť…

Techniky na získavanie nápadov
Ako nájsť ten správny nápad? Iba tak, že ich vygenerujete niekoľko, pretože ten prvý nápad nikdy nemôže byť dobrý. Vzniká…
Ako nájsť ten správny nápad? Iba tak, že ich vygenerujete niekoľko, pretože ten prvý nápad nikdy nemôže byť dobrý. Vzniká…

Ako vytvoriť kreatívnu kampaň
V štyroch krokoch si povieme, ako sa správne pozerať na tvorbu kreatívnej kampane. Zároveň si to aj prakticky načrtneme na…
V štyroch krokoch si povieme, ako sa správne pozerať na tvorbu kreatívnej kampane. Zároveň si to aj prakticky načrtneme na…

Prečo je kreatíva v marketingu dôležitá
Vedeli ste, že David Ogilvy a Einstein majú niečo spoločné? Práve v dnešnej dobe je mimoriadne dôležité pristupovať k tvorbe…
Vedeli ste, že David Ogilvy a Einstein majú niečo spoločné? Práve v dnešnej dobe je mimoriadne dôležité pristupovať k tvorbe…

Ako vytvoriť príbeh značky
Dobre navrhnutý príbeh značky vás odlišuje od konkurencie, buduje dôveru a podporuje predaj. Musí byť autentický, jasný a konzistentný naprieč…
Dobre navrhnutý príbeh značky vás odlišuje od konkurencie, buduje dôveru a podporuje predaj. Musí byť autentický, jasný a konzistentný naprieč…

Emócia – superpower marketingu
Vedeli ste, že práve emócie dokážu spôsobiť to, že ľudia si vašu značku zapamätajú? Práve kampane s emocionálnym obsahom majú…
Vedeli ste, že práve emócie dokážu spôsobiť to, že ľudia si vašu značku zapamätajú? Práve kampane s emocionálnym obsahom majú…