Epizódy
Sila mikromomentov: Ako využiť okamihy, počas ktorých zákazníci hľadajú odpovede
Mikromomenty sú krátke okamihy, kedy ľudia využívajú svoje mobilné zariadenia na získanie odpovedí, rozhodovanie alebo vykonanie konkrétnych akcií. V týchto…
Mikromomenty sú krátke okamihy, kedy ľudia využívajú svoje mobilné zariadenia na získanie odpovedí, rozhodovanie alebo vykonanie konkrétnych akcií. V týchto…
Emailing, ktorý funguje
V tejto epizóde sa dozviete to, ako vytvárať e-mailové kampane, ktoré nielen zaujmú, ale aj konvertujú. Podcast vzniká v spolupráci…
V tejto epizóde sa dozviete to, ako vytvárať e-mailové kampane, ktoré nielen zaujmú, ale aj konvertujú. Podcast vzniká v spolupráci…
Ako si správne zadefinovať ciele na sociálnych sieťach
V tejto epizóde sa pozrieme na to, ako si správne nastaviť a dosiahnuť ciele na sociálnych sieťach. Naučte sa, ako…
V tejto epizóde sa pozrieme na to, ako si správne nastaviť a dosiahnuť ciele na sociálnych sieťach. Naučte sa, ako…
Asociatívne myslenie v reklame
V tejto epizóde sa ponoríme do sveta reklamy a marketingu prostredníctvom asociatívneho myslenia. Zistíte, čo presne asociatívne myslenie znamená a…
V tejto epizóde sa ponoríme do sveta reklamy a marketingu prostredníctvom asociatívneho myslenia. Zistíte, čo presne asociatívne myslenie znamená a…
Budovanie osobnej značky na LinkedIne
Vaša osobná značka na LinkedIne vám môže pomôcť získať nové kariérne príležitosti, vybudovať si sieť profesionálnych kontaktov a posilniť vašu…
Vaša osobná značka na LinkedIne vám môže pomôcť získať nové kariérne príležitosti, vybudovať si sieť profesionálnych kontaktov a posilniť vašu…
Ako si vybrať správneho influencera
Správne vybraný influencer môže výrazne zvýšiť povedomie o vašej značke, dôveru a lojalitu zákazníkov. V tejto epizóde sa pozrieme na…
Správne vybraný influencer môže výrazne zvýšiť povedomie o vašej značke, dôveru a lojalitu zákazníkov. V tejto epizóde sa pozrieme na…
Hybridný marketing
Hybridný marketing nie je len o kombinácii online a offline kanálov; je to o vytváraní synergických efektov, kde každý kanál…
Hybridný marketing nie je len o kombinácii online a offline kanálov; je to o vytváraní synergických efektov, kde každý kanál…
Inovácie v obsahovom marketingu
Ako sa obsah mení a prispôsobuje rýchlo sa meniacemu digitálnemu prostrediu? Aké nové formy obsahu sa objavujú a ako môžete…
Ako sa obsah mení a prispôsobuje rýchlo sa meniacemu digitálnemu prostrediu? Aké nové formy obsahu sa objavujú a ako môžete…
Ako expandovať na nový trh
Ako môže vaša firma úspešne expandovať a čo všetko je potrebné zvážiť pri vstupe na nový trh? Poďme sa na…
Ako môže vaša firma úspešne expandovať a čo všetko je potrebné zvážiť pri vstupe na nový trh? Poďme sa na…
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Espresso on Air, Index, Inteligentné Investovanie, Podcasty istream.sk a TV Spark.