Epizódy
Sila vizuálneho brandingu
V tejto časti si povieme niečo o význame vizuálneho brandingu pre značky a o tom, aký vplyv má na vnímanie…
V tejto časti si povieme niečo o význame vizuálneho brandingu pre značky a o tom, aký vplyv má na vnímanie…
Ako urobiť audit svojich sociálnych sietí
Analýza sociálnych sietí je dôležitá aj z toho dôvodu, aby ste spätne vyhodnotili čo ľudí zaujíma, mohli sa zamerať na…
Analýza sociálnych sietí je dôležitá aj z toho dôvodu, aby ste spätne vyhodnotili čo ľudí zaujíma, mohli sa zamerať na…
Sila Zeigarnikovej efektu
Keď začnete na niečom pracovať a po chvíli to necháte tak a presuniete sa k niečomu inému, vaše myšlienky sa budú k nedokončenej práci…
Keď začnete na niečom pracovať a po chvíli to necháte tak a presuniete sa k niečomu inému, vaše myšlienky sa budú k nedokončenej práci…
Tajomstvo rastu značiek? Mentálna dostupnosť
Predstavte si, že pijtete pivo na pláži a teraz si predstavte, že pijete pivo v dublinskej krčme. S najväčšou pravdepodobnosťou…
Predstavte si, že pijtete pivo na pláži a teraz si predstavte, že pijete pivo v dublinskej krčme. S najväčšou pravdepodobnosťou…
Marketingové lekcie z neúspechov značiek
V marketingu je dôležité študovať nielen úspešné kampane, ale aj analyzovať prípady neúspechov. Tie nám poskytujú cenné lekcie a ponaučenia,…
V marketingu je dôležité študovať nielen úspešné kampane, ale aj analyzovať prípady neúspechov. Tie nám poskytujú cenné lekcie a ponaučenia,…
E=mc2 – rovnica, ktorú musí poznať každý marketér
Vedeli ste, že túto rovnicu by ste mali uplatňovať pri svojich marketingových kampaniach, keď chcete, aby boli efektívne? Vďaka týmto…
Vedeli ste, že túto rovnicu by ste mali uplatňovať pri svojich marketingových kampaniach, keď chcete, aby boli efektívne? Vďaka týmto…
User generated content aka hlas ľudu, hlas boží
Využitie user generated contentu je kreatívny a efektívny spôsob, ako zapojiť svoju cieľovú skupinu a vytvoriť autentický obsah, ktorý podporí…
Využitie user generated contentu je kreatívny a efektívny spôsob, ako zapojiť svoju cieľovú skupinu a vytvoriť autentický obsah, ktorý podporí…
Imidž značky
Prečo je imidž značky dôležitý a ako ho vybudovať? A čo všetko je potrebné si zadefinovať pred tým ako sa…
Prečo je imidž značky dôležitý a ako ho vybudovať? A čo všetko je potrebné si zadefinovať pred tým ako sa…
Čo je viac ako logo? Predsa distinctive brand assets
Charakteristické prvky značky nám pomáhajú všimnúť si, rozpoznať, zapamätať si a spomenúť si na značku. V tejto časti si povieme…
Charakteristické prvky značky nám pomáhajú všimnúť si, rozpoznať, zapamätať si a spomenúť si na značku. V tejto časti si povieme…
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Inteligentné Investovanie, Michal Truban Podcast, OK 360°, Eshopový kráľ.