Epizódy
Disney a jeho kúzelný marketing
Disney je nielen tvorca filmov či zábavná značka, ale aj skvelý učiteľ v oblasti marketingu. Jeho prístup k budovaniu značky,…
Disney je nielen tvorca filmov či zábavná značka, ale aj skvelý učiteľ v oblasti marketingu. Jeho prístup k budovaniu značky,…
Nákupná cesta zákazníka: Od objavenia po lojalitu
Nákupná cesta zákazníka je komplexný proces, ktorý zahŕňa viacero fáz, cez ktoré zákazník prechádza od prvotného objavenia produktu až po…
Nákupná cesta zákazníka je komplexný proces, ktorý zahŕňa viacero fáz, cez ktoré zákazník prechádza od prvotného objavenia produktu až po…
Fakty vs. emócie (USP vs. ESP)
Unique Selling Proposition a Emotional Selling Proposition zohrávajú dôležitú úlohu pri budovaní značky a získavaní zákazníkov. Čo jednotlivé pojmy znamenajú…
Unique Selling Proposition a Emotional Selling Proposition zohrávajú dôležitú úlohu pri budovaní značky a získavaní zákazníkov. Čo jednotlivé pojmy znamenajú…
Výkonnostné kampane alebo budovanie brandu? Odpoveďou je brandformance
Stále ste uvažovali o tom, či budget investujete do výkonnostných kampaní alebo budovania brandu? Ideálnou voľbou je brandformance, ktorý spája…
Stále ste uvažovali o tom, či budget investujete do výkonnostných kampaní alebo budovania brandu? Ideálnou voľbou je brandformance, ktorý spája…
Sila vizuálneho brandingu
V tejto časti si povieme niečo o význame vizuálneho brandingu pre značky a o tom, aký vplyv má na vnímanie…
V tejto časti si povieme niečo o význame vizuálneho brandingu pre značky a o tom, aký vplyv má na vnímanie…
Ako urobiť audit svojich sociálnych sietí
Analýza sociálnych sietí je dôležitá aj z toho dôvodu, aby ste spätne vyhodnotili čo ľudí zaujíma, mohli sa zamerať na…
Analýza sociálnych sietí je dôležitá aj z toho dôvodu, aby ste spätne vyhodnotili čo ľudí zaujíma, mohli sa zamerať na…
Sila Zeigarnikovej efektu
Keď začnete na niečom pracovať a po chvíli to necháte tak a presuniete sa k niečomu inému, vaše myšlienky sa budú k nedokončenej práci…
Keď začnete na niečom pracovať a po chvíli to necháte tak a presuniete sa k niečomu inému, vaše myšlienky sa budú k nedokončenej práci…
Tajomstvo rastu značiek? Mentálna dostupnosť
Predstavte si, že pijtete pivo na pláži a teraz si predstavte, že pijete pivo v dublinskej krčme. S najväčšou pravdepodobnosťou…
Predstavte si, že pijtete pivo na pláži a teraz si predstavte, že pijete pivo v dublinskej krčme. S najväčšou pravdepodobnosťou…
Marketingové lekcie z neúspechov značiek
V marketingu je dôležité študovať nielen úspešné kampane, ale aj analyzovať prípady neúspechov. Tie nám poskytujú cenné lekcie a ponaučenia,…
V marketingu je dôležité študovať nielen úspešné kampane, ale aj analyzovať prípady neúspechov. Tie nám poskytujú cenné lekcie a ponaučenia,…
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Forbes Espresso on Air, Michal Truban Podcast, Na rovinu o podnikaní.