Podcast o marketingu, ktorý vychádza zo zákazníckej skúsenosti. Certifikovaný Customer Experience (CX) konzultant a marketér Lukáš Franko vysvetľuje, ako firmy môžu využiť cestu zákazníka na zlepšenie výsledkov kampaní, marketingovej stratégie a nákupného zážitku. Cieľom je priniesť poslucháčom praktické rady a inšpiráciu, ako robiť marketing, ktorý kopíruje cestu zákazníka – a funguje lepšie.

Tento podcast je určený podnikateľom a marketérom, ktorí nechcú robiť marketing „naslepo“, ale chcú ho stavať na reálnej zákazníckej ceste. #marketingpodlacx #cx #customerexperience #customerjourney #journio #cxm

Web podcastu, kontaktný email

Kategórie:

Tento podcast vychádza od 1. 11. 2021 info

Priemerná dĺžka epizódy je 22 minút

Epizódy

episode thumbnail

Rovnováha rozpočtov | Marketing vs. Ego | ep.25

Prečo a či vôbec je vyváženosť marketingového rozpočtu dôležitá? A aký má súvis rovnováha s cestu zákazníka? Touto epizódou podcastu…

Prečo a či vôbec je vyváženosť marketingového rozpočtu dôležitá? A aký má súvis rovnováha s cestu zákazníka? Touto epizódou podcastu…

episode thumbnail

Nekonvenčnosť | Zákaznícky Pixel | ep.24

V epizóde sa zamýšľam nad nekonvenčnosťou a teda čo pre mňa ako zákazníka znamená nekonvenčnosť? Riešim pohľad zákazníka a nie…

V epizóde sa zamýšľam nad nekonvenčnosťou a teda čo pre mňa ako zákazníka znamená nekonvenčnosť? Riešim pohľad zákazníka a nie…

episode thumbnail

Uznanie | Marketing vs. Ego | ep.23

V epizóde sa zamýšľam nad uznaním a teda čo pre mňa ako podnikateľa znamená uznanie.  Leitmotívom je otázka: Ako vnímam…

V epizóde sa zamýšľam nad uznaním a teda čo pre mňa ako podnikateľa znamená uznanie.  Leitmotívom je otázka: Ako vnímam…

episode thumbnail

Zvedavosť | Marketing vs. Ego | ep.21

V epizóde sa zamýšľam nad zvedavosťou. Zaujímavé slovo, no aký to má súvis s cestou zákazníka a spokojným zákazníkom? Leitmotívom…

V epizóde sa zamýšľam nad zvedavosťou. Zaujímavé slovo, no aký to má súvis s cestou zákazníka a spokojným zákazníkom? Leitmotívom…

episode thumbnail

Dobrodružstvo a proces inovácie | Marketing vs. Ego | ep.19

V epizóde sa zamýšľam nad zmyslom dobrodružstva v biznise. Prečo je dobrodružstvo vôbec potrebné v podnikaní a aký to má…

V epizóde sa zamýšľam nad zmyslom dobrodružstva v biznise. Prečo je dobrodružstvo vôbec potrebné v podnikaní a aký to má…

episode thumbnail

Budovanie dôvery a zdražovanie | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.17

V epizóde sa zamýšľam nad zmyslom budovania dôvery. Prečo a či vôbec je potrebná dôvera, ak všade vôkol nás vidíme…

V epizóde sa zamýšľam nad zmyslom budovania dôvery. Prečo a či vôbec je potrebná dôvera, ak všade vôkol nás vidíme…

Marketing podľa CX - informácie o podcaste

Za tvorbou podcastu stojí . Podcast o marketingu, ktorý vychádza zo zákazníckej skúsenosti. Certifikovaný Customer Experience (CX) konzultant a marketér Lukáš Franko vysvetľuje, ako firmy môžu využiť cestu zákazníka na zlepšenie výsledkov kampaní, marketingovej stratégie a nákupného zážitku. Cieľom je priniesť poslucháčom praktické rady a inšpiráciu, ako robiť marketing, ktorý kopíruje cestu zákazníka – a funguje lepšie. Tento podcast je určený podnikateľom a marketérom, ktorí nechcú robiť marketing „naslepo“, ale chcú ho stavať na reálnej zákazníckej ceste. #marketingpodlacx #cx #customerexperience #customerjourney #journio #cxm

Marketing podľa CX je zaradený do kategórie Biznis, Marketing.

Marketing podľa CX je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.