Podcast o marketingu, ktorý vychádza zo zákazníckej skúsenosti. Certifikovaný Customer Experience (CX) konzultant a marketér Lukáš Franko vysvetľuje, ako firmy môžu využiť cestu zákazníka na zlepšenie výsledkov kampaní, marketingovej stratégie a nákupného zážitku. Cieľom je priniesť poslucháčom praktické rady a inšpiráciu, ako robiť marketing, ktorý kopíruje cestu zákazníka – a funguje lepšie.
Tento podcast je určený podnikateľom a marketérom, ktorí nechcú robiť marketing „naslepo“, ale chcú ho stavať na reálnej zákazníckej ceste. #marketingpodlacx #cx #customerexperience #customerjourney #journio #cxm
Epizódy

Rovnováha rozpočtov | Marketing vs. Ego | ep.25
Prečo a či vôbec je vyváženosť marketingového rozpočtu dôležitá? A aký má súvis rovnováha s cestu zákazníka? Touto epizódou podcastu…
Prečo a či vôbec je vyváženosť marketingového rozpočtu dôležitá? A aký má súvis rovnováha s cestu zákazníka? Touto epizódou podcastu…

Nekonvenčnosť | Zákaznícky Pixel | ep.24
V epizóde sa zamýšľam nad nekonvenčnosťou a teda čo pre mňa ako zákazníka znamená nekonvenčnosť? Riešim pohľad zákazníka a nie…
V epizóde sa zamýšľam nad nekonvenčnosťou a teda čo pre mňa ako zákazníka znamená nekonvenčnosť? Riešim pohľad zákazníka a nie…

Uznanie | Marketing vs. Ego | ep.23
V epizóde sa zamýšľam nad uznaním a teda čo pre mňa ako podnikateľa znamená uznanie. Leitmotívom je otázka: Ako vnímam…
V epizóde sa zamýšľam nad uznaním a teda čo pre mňa ako podnikateľa znamená uznanie. Leitmotívom je otázka: Ako vnímam…

Fáza CARE s ukážkou kampane a procesu (STDC rámec) | Zákaznícky Pixel | ep.22
Témou epizódy je úvaha o fáze CARE, ktorá je poslednou z rámca STDC (See-Think-Do-Care). Leitmotívom úvahy je otázka: Ako udržať…
Témou epizódy je úvaha o fáze CARE, ktorá je poslednou z rámca STDC (See-Think-Do-Care). Leitmotívom úvahy je otázka: Ako udržať…

Zvedavosť | Marketing vs. Ego | ep.21
V epizóde sa zamýšľam nad zvedavosťou. Zaujímavé slovo, no aký to má súvis s cestou zákazníka a spokojným zákazníkom? Leitmotívom…
V epizóde sa zamýšľam nad zvedavosťou. Zaujímavé slovo, no aký to má súvis s cestou zákazníka a spokojným zákazníkom? Leitmotívom…

Fáza DO s ukážkou kampane a procesu (STDC rámec) | Zákaznícky Pixel | ep.20
Témou epizódy je úvaha o fáze DO, ktorá patrí do rámca STDC (See-Think-Do-Care). Leitmotívom úvahy je otázka: Ako zjednodušiť nákupnú…
Témou epizódy je úvaha o fáze DO, ktorá patrí do rámca STDC (See-Think-Do-Care). Leitmotívom úvahy je otázka: Ako zjednodušiť nákupnú…

Dobrodružstvo a proces inovácie | Marketing vs. Ego | ep.19
V epizóde sa zamýšľam nad zmyslom dobrodružstva v biznise. Prečo je dobrodružstvo vôbec potrebné v podnikaní a aký to má…
V epizóde sa zamýšľam nad zmyslom dobrodružstva v biznise. Prečo je dobrodružstvo vôbec potrebné v podnikaní a aký to má…

Fáza THINK s ukážkou kampane a procesu (STDC rámec) | Zákaznícky Pixel | ep.18
Témou epizódy je úvaha o fáze THINK, ktorá patrí do rámca STDC (See-Think-Do-Care). Leitmotívom úvahy je otázka: Ako ovplyvniť rozhodovanie…
Témou epizódy je úvaha o fáze THINK, ktorá patrí do rámca STDC (See-Think-Do-Care). Leitmotívom úvahy je otázka: Ako ovplyvniť rozhodovanie…

Budovanie dôvery a zdražovanie | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.17
V epizóde sa zamýšľam nad zmyslom budovania dôvery. Prečo a či vôbec je potrebná dôvera, ak všade vôkol nás vidíme…
V epizóde sa zamýšľam nad zmyslom budovania dôvery. Prečo a či vôbec je potrebná dôvera, ak všade vôkol nás vidíme…
Marketing podľa CX - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Lukáš Franko, CXAC (Cert) | Journio. Podcast o marketingu, ktorý vychádza zo zákazníckej skúsenosti. Certifikovaný Customer Experience (CX) konzultant a marketér Lukáš Franko vysvetľuje, ako firmy môžu využiť cestu zákazníka na zlepšenie výsledkov kampaní, marketingovej stratégie a nákupného zážitku. Cieľom je priniesť poslucháčom praktické rady a inšpiráciu, ako robiť marketing, ktorý kopíruje cestu zákazníka – a funguje lepšie. Tento podcast je určený podnikateľom a marketérom, ktorí nechcú robiť marketing „naslepo“, ale chcú ho stavať na reálnej zákazníckej ceste. #marketingpodlacx #cx #customerexperience #customerjourney #journio #cxm
Marketing podľa CX je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.