Podcast o dizajnovaní skvelých služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ), zákazníckou skúsenosťou (CX) a správou cesty zákazníka (CJaS). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb. Každá epizóda obsahuje dizajnovú výzvu ABSM, ktorá zarámuje problém alebo potrebu, definuje zámer a načrtne cestu k riešeniam. Podcastom vás sprevádza Lukáš Franko, CJ/CX service designer. Viac info na zakaznickypixel.sk alebo pod označením #zakaznickypixel 😎

Web podcastu, kontaktný email

Kategórie:

Tento podcast vychádza od 1. 11. 2021 info

Priemerná dĺžka epizódy je 22 minút

Epizódy

episode thumbnail

Klik sem, klik tam | Zákaznícky Pixel | ep.44

Prečo je PPC reklama dôležitá a takmer vždy potrebná? Čo znamená klik sem, klik tam? A ako súvisí kliknutie na…

Prečo je PPC reklama dôležitá a takmer vždy potrebná? Čo znamená klik sem, klik tam? A ako súvisí kliknutie na…

episode thumbnail

Obsah a jeho význam pri nakupovaní | Zákaznícky Pixel | ep.42

Prečo je obsah dôležitou súčiastkou v procese nakupovania? Čo prezrádza obsah na webe? A ako obsah súvisí s cestou zákazníka?…

Prečo je obsah dôležitou súčiastkou v procese nakupovania? Čo prezrádza obsah na webe? A ako obsah súvisí s cestou zákazníka?…

episode thumbnail

Rečník musí dbať na tri veci | Marketing vs. Ego | ep.41

Prečo sú tri veci v marketingovom rozpočte dôležité? Čo pre vás ako podnikateľa znamená rozpočet? A ako súvisí rozpočet s…

Prečo sú tri veci v marketingovom rozpočte dôležité? Čo pre vás ako podnikateľa znamená rozpočet? A ako súvisí rozpočet s…

episode thumbnail

Lacné produkty s vysokou hodnotou | Zákaznícky Pixel | ep.40

Prečo môžu aj lacné produkty prinášať vysokú hodnotu? Čo znamená lacné? A ako súvisí cena a hodnota s cestou zákazníka?…

Prečo môžu aj lacné produkty prinášať vysokú hodnotu? Čo znamená lacné? A ako súvisí cena a hodnota s cestou zákazníka?…

episode thumbnail

Budujte značku, ktorá rada dáva | Zákaznícky Pixel | ep.38

Prečo je štedrosť dôležitou súčiastkou v procese nakupovania? O čom hovorí význam slova štedrosť? A ako toto celé súvisí s…

Prečo je štedrosť dôležitou súčiastkou v procese nakupovania? O čom hovorí význam slova štedrosť? A ako toto celé súvisí s…

episode thumbnail

Tu žil veľký zametač ulíc | Marketing vs. Ego | ep.37

Prečo je povolanie viac ako samotná práca? Čo pre vás ako podnikateľa znamená práca? Ako súvisí povolanie s cestou zákazníka?…

Prečo je povolanie viac ako samotná práca? Čo pre vás ako podnikateľa znamená práca? Ako súvisí povolanie s cestou zákazníka?…

episode thumbnail

Predávajte to, čo ľudia chcú | Zákaznícky Pixel | ep.36

Prečo má zákazník vždy pravdu a zároveň sa mýli? Predávate to, čo ľudia chcú, alebo ich presviedčate o tom, že…

Prečo má zákazník vždy pravdu a zároveň sa mýli? Predávate to, čo ľudia chcú, alebo ich presviedčate o tom, že…

Zákaznícky Pixel™ - informácie o podcaste

Za tvorbou podcastu stojí . Podcast o dizajnovaní skvelých služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ), zákazníckou skúsenosťou (CX) a správou cesty zákazníka (CJaS). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb. Každá epizóda obsahuje dizajnovú výzvu ABSM, ktorá zarámuje problém alebo potrebu, definuje zámer a načrtne cestu k riešeniam. Podcastom vás sprevádza Lukáš Franko, CJ/CX service designer. Viac info na zakaznickypixel.sk alebo pod označením #zakaznickypixel 😎

Zákaznícky Pixel™ je zaradený do kategórie Biznis, Umenie, Dizajn, Marketing.

Zákaznícky Pixel™ je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Sedem rokov v debete, Index, Ekonómia ľudskou rečou, Inteligentné Investovanie, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.