Podcast o dizajnovaní skvelých služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ), zákazníckou skúsenosťou (CX) a správou cesty zákazníka (CJaS). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb. Každá epizóda obsahuje dizajnovú výzvu ABSM, ktorá zarámuje problém alebo potrebu, definuje zámer a načrtne cestu k riešeniam. Podcastom vás sprevádza Lukáš Franko, CJ/CX service designer. Viac info na zakaznickypixel.sk alebo pod označením #zakaznickypixel 😎

Web podcastu, kontaktný email

Kategórie:

Tento podcast vychádza od 1. 11. 2021 info

Priemerná dĺžka epizódy je 22 minút

Epizódy

episode thumbnail

Pomenujte odlišnosti | Marketing vs. Ego | ep.55

Prečo hraje odlišnosť dôležitú rolu? Čo pre vás znamená výnimočnosť? Ako súvisí odlišnosť a výnimočnosť s cestou zákazníka?    V…

Prečo hraje odlišnosť dôležitú rolu? Čo pre vás znamená výnimočnosť? Ako súvisí odlišnosť a výnimočnosť s cestou zákazníka?    V…

episode thumbnail

Naučte sa prijať kritiku | Zákaznícky Pixel | ep.54

Prečo je kritika nevyhnutná a podstatná? Čo prezrádza spätná väzba? Ako súvisí kritika a spätná väzba s cestou zákazníka?   …

Prečo je kritika nevyhnutná a podstatná? Čo prezrádza spätná väzba? Ako súvisí kritika a spätná väzba s cestou zákazníka?   …

episode thumbnail

Pracujte viac v teréne | Zákaznícky Pixel | ep.52

Prečo je práca v teréne významne dôležitá? Čo predstavuje terén u vás? A ako súvisí práca v teréne s cestou…

Prečo je práca v teréne významne dôležitá? Čo predstavuje terén u vás? A ako súvisí práca v teréne s cestou…

episode thumbnail

Hovorte pravdu | Zákaznícky Pixel | ep.50

Prečo je dôveryhodnosť v procese nakupovania podstatná? O čom hovorí otvorenosť v očiach zákazníka? Ako súvisí otvorenosť a dôveryhodnosť s…

Prečo je dôveryhodnosť v procese nakupovania podstatná? O čom hovorí otvorenosť v očiach zákazníka? Ako súvisí otvorenosť a dôveryhodnosť s…

episode thumbnail

Zrátajte plusy a mínusy | Marketing vs. Ego | ep.49

Prečo je štruktúra viac ako plánovanie? Čo pre vás znamená plánovanie? Ako súvisí štruktúra s cestou zákazníka? Epizóda ponúka zamyslenie…

Prečo je štruktúra viac ako plánovanie? Čo pre vás znamená plánovanie? Ako súvisí štruktúra s cestou zákazníka? Epizóda ponúka zamyslenie…

episode thumbnail

Najťažších 400 metrov | Marketing vs. Ego | ep.47

Prečo hraje vytrvalosť dôležitú úlohu v našom živote? Čo pre vás znamená vytrvalosť? A ako súvisí vytrvalosť s cestou zákazníka? …

Prečo hraje vytrvalosť dôležitú úlohu v našom živote? Čo pre vás znamená vytrvalosť? A ako súvisí vytrvalosť s cestou zákazníka? …

Zákaznícky Pixel™ - informácie o podcaste

Za tvorbou podcastu stojí . Podcast o dizajnovaní skvelých služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ), zákazníckou skúsenosťou (CX) a správou cesty zákazníka (CJaS). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb. Každá epizóda obsahuje dizajnovú výzvu ABSM, ktorá zarámuje problém alebo potrebu, definuje zámer a načrtne cestu k riešeniam. Podcastom vás sprevádza Lukáš Franko, CJ/CX service designer. Viac info na zakaznickypixel.sk alebo pod označením #zakaznickypixel 😎

Zákaznícky Pixel™ je zaradený do kategórie Biznis, Umenie, Dizajn, Marketing.

Zákaznícky Pixel™ je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Inteligentné Investovanie, FINANCIE pri káve, Index, Ekonómia ľudskou rečou, Mentalita Foundera.