Podcast o dizajnovaní skvelých služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ), zákazníckou skúsenosťou (CX) a správou cesty zákazníka (CJaS). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb. Každá epizóda obsahuje dizajnovú výzvu ABSM, ktorá zarámuje problém alebo potrebu, definuje zámer a načrtne cestu k riešeniam. Podcastom vás sprevádza Lukáš Franko, CJ/CX service designer. Viac info na zakaznickypixel.sk alebo pod označením #zakaznickypixel 😎

Web podcastu, kontaktný email

Kategórie:

Tento podcast vychádza od 1. 11. 2021 info

Priemerná dĺžka epizódy je 22 minút

Epizódy

episode thumbnail

Niečo končí, niečo začína | podcast ep.65

V epizóde premýšľam o tom, ako vyzerá budúcnosť tohto podcastu. Prečo som zmenil názov z Marketingový Kanál na Zákaznícky Pixel?…

V epizóde premýšľam o tom, ako vyzerá budúcnosť tohto podcastu. Prečo som zmenil názov z Marketingový Kanál na Zákaznícky Pixel?…

episode thumbnail

Zostaňte skromní | Marketing vs. Ego | ep.63

V epizóde premýšľam o tom, ako uchopiť skromnosť a pokoru. Prečo hraje skromnosť a pokora dôležitú rolu? Čo pre vás…

V epizóde premýšľam o tom, ako uchopiť skromnosť a pokoru. Prečo hraje skromnosť a pokora dôležitú rolu? Čo pre vás…

episode thumbnail

Upracte si v produktoch | Zákaznícky Pixel | ep.62

Prečo je audit produktov a služieb dôležitý? O čom hovorí analýza a výstup auditu? Ako súvisí produktový audit s cestou…

Prečo je audit produktov a služieb dôležitý? O čom hovorí analýza a výstup auditu? Ako súvisí produktový audit s cestou…

episode thumbnail

Rozložte sily | Marketing vs. Ego | ep.61

Prečo je spomalenie predskokanom výkonnosti? Čo pre vás znamená výkonnosť? Ako súvisí výkonnosť, spomalenie a duševné zdravie s cestou zákazníka? …

Prečo je spomalenie predskokanom výkonnosti? Čo pre vás znamená výkonnosť? Ako súvisí výkonnosť, spomalenie a duševné zdravie s cestou zákazníka? …

episode thumbnail

Definujte filozofiu značky | Marketing vs. Ego | ep.59

Prečo hraje morálka a filozofia značky dôležitú rolu? Čo pre vás znamená morálka? Ako súvisí morálka s cestou zákazníka?   …

Prečo hraje morálka a filozofia značky dôležitú rolu? Čo pre vás znamená morálka? Ako súvisí morálka s cestou zákazníka?   …

episode thumbnail

Urobte nečakané | Zákaznícky Pixel | ep.58

Prečo sú maličkosti dôležité? O čom hovoria služby nad rámec očakávaní? Ako súvisia služby nad rámec i maličkosti s cestou…

Prečo sú maličkosti dôležité? O čom hovoria služby nad rámec očakávaní? Ako súvisia služby nad rámec i maličkosti s cestou…

episode thumbnail

Kašlite na dokonalosť | Marketing vs. Ego | ep.57

Prečo je nedokonalosť viac ako samotná dokonalosť? Čo pre vás znamená dokonalosť? Ako súvisí dokonalosť a detailnosť s cestou zákazníka? …

Prečo je nedokonalosť viac ako samotná dokonalosť? Čo pre vás znamená dokonalosť? Ako súvisí dokonalosť a detailnosť s cestou zákazníka? …

episode thumbnail

Odmeňte vášho zákazníka | Zákaznícky Pixel | ep.56

Prečo je odmena v nákupnom procese dôležitá? Čo predstavuje odmena v očiach zákazníka? Ako súvisí odmena s cestou zákazníka?   …

Prečo je odmena v nákupnom procese dôležitá? Čo predstavuje odmena v očiach zákazníka? Ako súvisí odmena s cestou zákazníka?   …

Zákaznícky Pixel™ - informácie o podcaste

Za tvorbou podcastu stojí . Podcast o dizajnovaní skvelých služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ), zákazníckou skúsenosťou (CX) a správou cesty zákazníka (CJaS). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb. Každá epizóda obsahuje dizajnovú výzvu ABSM, ktorá zarámuje problém alebo potrebu, definuje zámer a načrtne cestu k riešeniam. Podcastom vás sprevádza Lukáš Franko, CJ/CX service designer. Viac info na zakaznickypixel.sk alebo pod označením #zakaznickypixel 😎

Zákaznícky Pixel™ je zaradený do kategórie Biznis, Umenie, Dizajn, Marketing.

Zákaznícky Pixel™ je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Inteligentné Investovanie, Index, Mentalita Foundera, LinkedIn kolotočári, Ekonómia ľudskou rečou.