Podcast o dizajnovaní skvelých služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ), zákazníckou skúsenosťou (CX) a správou cesty zákazníka (CJaS). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb. Každá epizóda obsahuje dizajnovú výzvu ABSM, ktorá zarámuje problém alebo potrebu, definuje zámer a načrtne cestu k riešeniam. Podcastom vás sprevádza Lukáš Franko, CJ/CX service designer. Viac info na zakaznickypixel.sk alebo pod označením #zakaznickypixel 😎

Web podcastu, kontaktný email

Kategórie:

Tento podcast vychádza od 1. 11. 2021 info

Priemerná dĺžka epizódy je 22 minút

Epizódy

episode thumbnail

Rovnováha rozpočtov | Marketing vs. Ego | ep.25

Prečo a či vôbec je vyváženosť marketingového rozpočtu dôležitá? A aký má súvis rovnováha s cestu zákazníka? Touto epizódou podcastu…

Prečo a či vôbec je vyváženosť marketingového rozpočtu dôležitá? A aký má súvis rovnováha s cestu zákazníka? Touto epizódou podcastu…

episode thumbnail

Nekonvenčnosť | Zákaznícky Pixel | ep.24

V epizóde sa zamýšľam nad nekonvenčnosťou a teda čo pre mňa ako zákazníka znamená nekonvenčnosť? Riešim pohľad zákazníka a nie…

V epizóde sa zamýšľam nad nekonvenčnosťou a teda čo pre mňa ako zákazníka znamená nekonvenčnosť? Riešim pohľad zákazníka a nie…

episode thumbnail

Uznanie | Marketing vs. Ego | ep.23

V epizóde sa zamýšľam nad uznaním a teda čo pre mňa ako podnikateľa znamená uznanie.  Leitmotívom je otázka: Ako vnímam…

V epizóde sa zamýšľam nad uznaním a teda čo pre mňa ako podnikateľa znamená uznanie.  Leitmotívom je otázka: Ako vnímam…

episode thumbnail

Zvedavosť | Marketing vs. Ego | ep.21

V epizóde sa zamýšľam nad zvedavosťou. Zaujímavé slovo, no aký to má súvis s cestou zákazníka a spokojným zákazníkom? Leitmotívom…

V epizóde sa zamýšľam nad zvedavosťou. Zaujímavé slovo, no aký to má súvis s cestou zákazníka a spokojným zákazníkom? Leitmotívom…

episode thumbnail

Dobrodružstvo a proces inovácie | Marketing vs. Ego | ep.19

V epizóde sa zamýšľam nad zmyslom dobrodružstva v biznise. Prečo je dobrodružstvo vôbec potrebné v podnikaní a aký to má…

V epizóde sa zamýšľam nad zmyslom dobrodružstva v biznise. Prečo je dobrodružstvo vôbec potrebné v podnikaní a aký to má…

episode thumbnail

Budovanie dôvery a zdražovanie | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.17

V epizóde sa zamýšľam nad zmyslom budovania dôvery. Prečo a či vôbec je potrebná dôvera, ak všade vôkol nás vidíme…

V epizóde sa zamýšľam nad zmyslom budovania dôvery. Prečo a či vôbec je potrebná dôvera, ak všade vôkol nás vidíme…

Zákaznícky Pixel™ - informácie o podcaste

Za tvorbou podcastu stojí . Podcast o dizajnovaní skvelých služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ), zákazníckou skúsenosťou (CX) a správou cesty zákazníka (CJaS). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb. Každá epizóda obsahuje dizajnovú výzvu ABSM, ktorá zarámuje problém alebo potrebu, definuje zámer a načrtne cestu k riešeniam. Podcastom vás sprevádza Lukáš Franko, CJ/CX service designer. Viac info na zakaznickypixel.sk alebo pod označením #zakaznickypixel 😎

Zákaznícky Pixel™ je zaradený do kategórie Biznis, Umenie, Dizajn, Marketing.

Zákaznícky Pixel™ je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Michal Truban Podcast, PREČO PRÁVE ONI?, Sedem rokov v debete, Ekonómia ľudskou rečou, 24 Hodín na úspech: Obchod & Podnikanie.