Podcast o marketingu, ktorý vychádza zo zákazníckej skúsenosti. Certifikovaný Customer Experience (CX) konzultant a marketér Lukáš Franko vysvetľuje, ako firmy môžu využiť cestu zákazníka na zlepšenie výsledkov kampaní, marketingovej stratégie a nákupného zážitku. Cieľom je priniesť poslucháčom praktické rady a inšpiráciu, ako robiť marketing, ktorý kopíruje cestu zákazníka – a funguje lepšie.
Tento podcast je určený podnikateľom a marketérom, ktorí nechcú robiť marketing „naslepo“, ale chcú ho stavať na reálnej zákazníckej ceste. #marketingpodlacx #cx #customerexperience #customerjourney #journio #cxm
Epizódy

Rozdiel medzi opakovaným nákupom a lojalitou | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.15
V pätnástej epizóde sa zamýšľam nad rozdielom medzi opakovaným nákupom a lojalitou. Leitmotívom úvahy je otázka: Ako vnímam lojalitu? V…
V pätnástej epizóde sa zamýšľam nad rozdielom medzi opakovaným nákupom a lojalitou. Leitmotívom úvahy je otázka: Ako vnímam lojalitu? V…

Biznis model udržateľnej značky | Zákaznícky Pixel | ep.14
Témou štrnástej epizódy je úvaha o biznis modeli udržateľnej značky a o zotrvačnosti. Predstavím princípy udržateľného marketingu a v príbehu…
Témou štrnástej epizódy je úvaha o biznis modeli udržateľnej značky a o zotrvačnosti. Predstavím princípy udržateľného marketingu a v príbehu…

Paretov princíp 20/80 v marketingu a podnikaní | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.13
V trinástej epizóde uvažujem o Paretovom princípe a vzorci 20/80 v marketingu i podnikaní. V príbehu porozprávam o Vilfredovi Paretovi…
V trinástej epizóde uvažujem o Paretovom princípe a vzorci 20/80 v marketingu i podnikaní. V príbehu porozprávam o Vilfredovi Paretovi…

Ako zvýšiť priemernú objednávku a metrika CLV | Zákaznícky Pixel | ep.12
Témou dvanástej epizódy je úvaha o tom, ako zvýšiť priemernú sumu objednávky. Predstavím metriku CLV (Customer Lifetime Value) a v…
Témou dvanástej epizódy je úvaha o tom, ako zvýšiť priemernú sumu objednávky. Predstavím metriku CLV (Customer Lifetime Value) a v…

Dobrovoľníctvo a podnikanie s presahom | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.11
V jedenástej epizóde uvažujem o téme dobrovoľníctva a o podnikaní s presahom. Sociálne aktivity sú deviatou časťou biznis modelu udržateľnej…
V jedenástej epizóde uvažujem o téme dobrovoľníctva a o podnikaní s presahom. Sociálne aktivity sú deviatou časťou biznis modelu udržateľnej…

Nadizajnujte si váš príbeh. Vytvorte ročný kompas. | Zákaznícky Pixel | ep.10
Témou desiatej epizódy je dizajnovanie vlastného príbehu a tvorba ročného kompasu. Starý rok sa skončil a nový začal. Zastavme sa…
Témou desiatej epizódy je dizajnovanie vlastného príbehu a tvorba ročného kompasu. Starý rok sa skončil a nový začal. Zastavme sa…

Ekologické aktivity a udržateľnosť inak | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.9
V deviatej epizóde uvažujem o téme ekologických aktivít v podnikaní. A o udržateľnosti, ale inak. Je to ôsma časť biznis…
V deviatej epizóde uvažujem o téme ekologických aktivít v podnikaní. A o udržateľnosti, ale inak. Je to ôsma časť biznis…

Kľúčové partnerstvá #1plus1sarovna3 | Zákaznícky Pixel | ep.8
Témou epizódy sú kľúčové partnerstvá v podnikaní a vysvetlenie nelogickej rovnice 1+1=3, ktorá definuje moje vnímanie spolupráce. Ďalej rozprávam príbeh…
Témou epizódy sú kľúčové partnerstvá v podnikaní a vysvetlenie nelogickej rovnice 1+1=3, ktorá definuje moje vnímanie spolupráce. Ďalej rozprávam príbeh…

Kľúčové zdroje v podnikaní | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.7
Témou siedmej epizódy sú kľúčové zdroje v podnikaní. Je to šiesta časť biznis modelu udržateľnej značky. V úvode vysvetľujem kľúčové…
Témou siedmej epizódy sú kľúčové zdroje v podnikaní. Je to šiesta časť biznis modelu udržateľnej značky. V úvode vysvetľujem kľúčové…
Marketing podľa CX - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Lukáš Franko, CXAC (Cert) | Journio. Podcast o marketingu, ktorý vychádza zo zákazníckej skúsenosti. Certifikovaný Customer Experience (CX) konzultant a marketér Lukáš Franko vysvetľuje, ako firmy môžu využiť cestu zákazníka na zlepšenie výsledkov kampaní, marketingovej stratégie a nákupného zážitku. Cieľom je priniesť poslucháčom praktické rady a inšpiráciu, ako robiť marketing, ktorý kopíruje cestu zákazníka – a funguje lepšie. Tento podcast je určený podnikateľom a marketérom, ktorí nechcú robiť marketing „naslepo“, ale chcú ho stavať na reálnej zákazníckej ceste. #marketingpodlacx #cx #customerexperience #customerjourney #journio #cxm
Marketing podľa CX je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.