Podcast o dizajnovaní skvelých služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ), zákazníckou skúsenosťou (CX) a správou cesty zákazníka (CJaS). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb. Každá epizóda obsahuje dizajnovú výzvu ABSM, ktorá zarámuje problém alebo potrebu, definuje zámer a načrtne cestu k riešeniam. Podcastom vás sprevádza Lukáš Franko, CJ/CX service designer. Viac info na zakaznickypixel.sk alebo pod označením #zakaznickypixel 😎
Epizódy
Rozdiel medzi opakovaným nákupom a lojalitou | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.15
V pätnástej epizóde sa zamýšľam nad rozdielom medzi opakovaným nákupom a lojalitou. Leitmotívom úvahy je otázka: Ako vnímam lojalitu? V…
V pätnástej epizóde sa zamýšľam nad rozdielom medzi opakovaným nákupom a lojalitou. Leitmotívom úvahy je otázka: Ako vnímam lojalitu? V…
Biznis model udržateľnej značky | Zákaznícky Pixel | ep.14
Témou štrnástej epizódy je úvaha o biznis modeli udržateľnej značky a o zotrvačnosti. Predstavím princípy udržateľného marketingu a v príbehu…
Témou štrnástej epizódy je úvaha o biznis modeli udržateľnej značky a o zotrvačnosti. Predstavím princípy udržateľného marketingu a v príbehu…
Paretov princíp 20/80 v marketingu a podnikaní | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.13
V trinástej epizóde uvažujem o Paretovom princípe a vzorci 20/80 v marketingu i podnikaní. V príbehu porozprávam o Vilfredovi Paretovi…
V trinástej epizóde uvažujem o Paretovom princípe a vzorci 20/80 v marketingu i podnikaní. V príbehu porozprávam o Vilfredovi Paretovi…
Ako zvýšiť priemernú objednávku a metrika CLV | Zákaznícky Pixel | ep.12
Témou dvanástej epizódy je úvaha o tom, ako zvýšiť priemernú sumu objednávky. Predstavím metriku CLV (Customer Lifetime Value) a v…
Témou dvanástej epizódy je úvaha o tom, ako zvýšiť priemernú sumu objednávky. Predstavím metriku CLV (Customer Lifetime Value) a v…
Dobrovoľníctvo a podnikanie s presahom | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.11
V jedenástej epizóde uvažujem o téme dobrovoľníctva a o podnikaní s presahom. Sociálne aktivity sú deviatou časťou biznis modelu udržateľnej…
V jedenástej epizóde uvažujem o téme dobrovoľníctva a o podnikaní s presahom. Sociálne aktivity sú deviatou časťou biznis modelu udržateľnej…
Nadizajnujte si váš príbeh. Vytvorte ročný kompas. | Zákaznícky Pixel | ep.10
Témou desiatej epizódy je dizajnovanie vlastného príbehu a tvorba ročného kompasu. Starý rok sa skončil a nový začal. Zastavme sa…
Témou desiatej epizódy je dizajnovanie vlastného príbehu a tvorba ročného kompasu. Starý rok sa skončil a nový začal. Zastavme sa…
Ekologické aktivity a udržateľnosť inak | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.9
V deviatej epizóde uvažujem o téme ekologických aktivít v podnikaní. A o udržateľnosti, ale inak. Je to ôsma časť biznis…
V deviatej epizóde uvažujem o téme ekologických aktivít v podnikaní. A o udržateľnosti, ale inak. Je to ôsma časť biznis…
Kľúčové partnerstvá #1plus1sarovna3 | Zákaznícky Pixel | ep.8
Témou epizódy sú kľúčové partnerstvá v podnikaní a vysvetlenie nelogickej rovnice 1+1=3, ktorá definuje moje vnímanie spolupráce. Ďalej rozprávam príbeh…
Témou epizódy sú kľúčové partnerstvá v podnikaní a vysvetlenie nelogickej rovnice 1+1=3, ktorá definuje moje vnímanie spolupráce. Ďalej rozprávam príbeh…
Kľúčové zdroje v podnikaní | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.7
Témou siedmej epizódy sú kľúčové zdroje v podnikaní. Je to šiesta časť biznis modelu udržateľnej značky. V úvode vysvetľujem kľúčové…
Témou siedmej epizódy sú kľúčové zdroje v podnikaní. Je to šiesta časť biznis modelu udržateľnej značky. V úvode vysvetľujem kľúčové…
Zákaznícky Pixel™ - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Lukáš Franko. Podcast o dizajnovaní skvelých služieb. Rozoberám témy spojené s cestou zákazníka (CJ), zákazníckou skúsenosťou (CX) a správou cesty zákazníka (CJaS). Ukazujem použitie nástrojov a metód dizajnu služieb. Každá epizóda obsahuje dizajnovú výzvu ABSM, ktorá zarámuje problém alebo potrebu, definuje zámer a načrtne cestu k riešeniam. Podcastom vás sprevádza Lukáš Franko, CJ/CX service designer. Viac info na zakaznickypixel.sk alebo pod označením #zakaznickypixel 😎
Zákaznícky Pixel™ je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Espresso on Air, Inteligentné Investovanie, buzzworld by gabo & peťo, Index.